loading...
وبلاگ خبری تحلیلی بازی های رایانه ای
رضا توکلی بازدید : 141 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

Deep Silver لیستی از صداپیشگان عنوان Saint Row IV منتشر کرد که اکثراً افراد معروف و باتجربه ای هستند. در ادامه لیست مذکور را مشاهده خواهید کرد.

طبق معمول بازیبازان قادر خواهند بود تا نماد رئیس باند خود را شخصی سازی کنند؛ بنابراین بازیبازان قادر خواهند بود از بین صداپیشگان زیر انتخاب خود را داشته باشند.

رضا توکلی بازدید : 110 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

Evil_Within_1280

به تازگی شرکت Bethesda یک تصویر جدید از عنوان مورد انتظار The Evil Within به اشتراک گذاشته که این تصویر،مرتبط با یک شخصیت مونث بوده و هنوز تیم توسعه دهنده جزئیات جدیدی از این کرکتر منتشر نکرده است.


رضا توکلی بازدید : 277 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

به تازگی شرکت EA Sports از کاور جدید عنوان FIFA 14 رونمایی کرده که این باکس آرت عنوان شبیه سازی فوتبال مختص کشور انگلستان بوده و اینبار در کنار لیونل آندرس مسی،ستاره ی ولزی باشگاه تاتنهام یعنی “گرد بیل” بر روی آن نقش بسته است.

fifa14 uk boxart 425x600 از باکس آرت عنوان FIFA 14،مختص بریتانیا رونمایی شد

رضا توکلی بازدید : 48 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

این روزها همه ی مردم ایران در گیراگیر جریانات انتخاباتی هستند و جو کشور بر روی این قضیه است.اما در این میان که تمامی نامزدهای انتخاباتی در مورد مشکلات کلی جامعه صحبت میکنند،در اقدامی یک نامزد انتخاباتی حمایت خود را از صنعت مظلوم بازیسازی ایران و رسانه های دیجیتال به صراحت اعلام کرد.

در اقداماتی که جمعی از بازی سازان کشور،انجمن علمی بازی های رایانه ای ومجموعه خبری/تحلیلی گیمفا که پرمخاطب ترین و بروزترین خبرگزاری فارسی زبان بازی های ویدئویی در ایران است،با حضور در ستاد انتخاباتی دکتر محمد رضا عارف پیش نویس حمایت بازی سازان و درخواست حمایت این نامزد را اطلاع دادند و ستاد انتخاباتی نیز با اعلام سریع و صریح حمایت خود از جوامع بازی سازی و بازیباز ایران و همچنین رسانه های دیجیتال،فضای کافی برای این قضیه را فراهم کردند.

در زیر میتوانید اعلامیه حمایتی این بخش و همچنین معرفی بخش حمایت از صنعت بازی سازی و رسانه های دیجیتال ستاد دکتر محمدرضا عارف مطالعه کنید.

 

بیانیه بخش حمایت از صنعت بازی سازی و رسانه های دیجیتال ستاد دکتر عارف 1 خبر مهم : دکتر عارف،تنها نامزد انتخابات ریاست جمهوری حامی صنعت بازیسازی و رسانه های دیجیتال

رضا توکلی بازدید : 50 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

Square Enix در ویدئویی که به تازگی منتشر کرده است، از بسته ی  Ultimate Box که به مناسبت ۲۵مین سالگرد بازی Final Fantasy منتشر خواهد شد رو نمایی کرد و تعدادی از محتوایات این بسته ی ارزشمند را به هواداران آن معرفی کرد.

در این بسته بازی های این سری از اولین قسمت آن تا Final Fantasy XIII در بسته هایی جداگانه قرار داده شده اند. همچنین قاب عکس زیبایی از بازی و دو دیسک از ترک های موسیقی بازی و ویدئویی مربوط به ۲۵مین سالگرد بازی و دو گوشواره از بازی FFXIV نیز در این بسته قرار دارند. این بسته در تاریخ ۱۸دسامبر از طریق Square Enix’s e-Store در ژاپن در دسترس خواهد بود.

 

رضا توکلی بازدید : 39 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)

مسئولان شرکت کپکام،ناشر سری پرطرفدار رزیدنت اویل به طور رسمی از کاور زیبای بازی Resident Evil 6 در ژاپن رونمایی کردند که طرّاحی بسیار  بهتری نسبت به کاور ساده دیگر نقاط جهان که تنها لوگو Resident Evil 6 در آن نمایان دارد.

Resident Evil 6 که به نظر می‌رسد قرار است با تغییرات جامع و فراوانی همراه باشد و این بار برای راضی کردن تمامی طرفدارانش آمده شده باشد،در مهر ماه برای PC،PS3 و Xbox 360 عرضه خواهد شد.

کاور نسخه ژاپنی Resident Evil 6 را می‌توانید در زیر مشاهده نمایید:(لازم به ذکر است که به Resident Evil 6 در ژاپن Biohazard 6 گفته می‌شود)

.

رضا توکلی بازدید : 89 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)

فهرستی در آمازون نشان می‌دهد که بازی محبوب NBA 2K13 از کینکت پشتیبانی می‌کند. بعد از انتشار این خبر با وجود پیگیری توسط کوتاکو، هنوز هیچ صحبتی درباره‌ی آن رسمی نشده است و ۲K حرفی از این موضوع نزده. هفته‌ی گذشته، Need for Speed: Most Wanted بود که با انتشار یک تریلر که در آن لیبل “Better with Kinect” دیده می‌شد، خبر ساز شد. فیفا ۱۳ دیگر بازی ورزشی است که امسال از کینکت پشتیبانی می‌کند.

رضا توکلی بازدید : 73 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)

همه ما با سری بازیهای Need For Speed آشنایی داریم و خوب آنها را میشناسیم. سری بازیهایی که در سراسر دنیا طرفداران بی شماری دارد. اما یک عنوان از این سری در سال ۲۰۰۵ عرضه شد که سرو صدای بسیار زیادی برپا کرد و شاید بتوان گفت که Need For Speed با این بازی بود که معروف شد و به جایی که در حال حاضر هست رسید….

, این عنوان چیزی نبود جز  ۱ Need For Speed Most Wanted که درست ۷ سال پیش عرضه شد  . هنگامی که این بازی عرضه شد توانست در مدت بسیار کم طرفداران خیلی خیلی زیادی را برای خود بدست آورد و این خیلی برای آینده Need For Speed خوب بود.

لطفا به ادامه مطالب بروید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام بازی فوتبالی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 303
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 221
  • بازدید سال : 2,541
  • بازدید کلی : 52,747