loading...
وبلاگ خبری تحلیلی بازی های رایانه ای
رضا توکلی بازدید : 90 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
  Castlevania_Lords_Of_Shadow_2_2012

در طی برگزاری مراسم Pre E3 شرکت Konami تاریخ عرضه این عنوان با به نمایش درآمدن یک تریلر اعلام شد.

در طی این مراسم، صحبت های زیادی پیرامون عنوان castlevania lords of shadow 2 انجام گرفت. بعنوان یک Sequel، تیم سازنده قول یک عنوان با تم تاریک، شخصیتی بی رحم و البته داستانی با محوریت دراکولا را داده است. بر خلاف نسخه گذشته، در این عنوان دشمنان شما زره و سپر هایی را باخود به همراه دارند که برای ضربه زدن به آنان، باید در ابتدا آنها را از بین ببرید.  همچنین به گفته سازندگان در بازی می‌توانید بدون هیچ گونه load-zone بین محیط های وسیع به گشت و گذار بپردازید. همچنین در بازی دوربین بازی در حالت آزاد قرار دارد که اگر به یاد داشته باشید، در نسخه اول اینگونه نبود.

رضا توکلی بازدید : 102 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (0)

شرکت کونامی تاریخ انتشار آخرین نسخه از بازی فوتبال PES 2013 را برای پلتفرم های قدیمی Wii,PS2 و PSP نیز اعلام کرد.

pes-2013

PES 2013 در تاریخ ۲۵ اکتبر برای پلتفرم های PS2 و PSP در ناحیه ی اروپا عرضه خواهد شد.دارندگان کنسول Nintendo Wii نیز میتوانند این بازی را در تاریخ ۱۵ نوامبر تجربه کنند.

رضا توکلی بازدید : 86 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)


medal-of-honor-warfighter-game-hd-wallpapers (1)

تاریخ رسمی انتشار رسمی Medal of Honor Warfighter اعلام شد در حالی که نسخه بتای آن فقط برای ایکس باکس منتشر می شود.

طراح ارشد مدال اعلام کرد نسخه بتای بازی MOH:WF  فقط برای ایکس باکس خواهد بود که در تاریخ ۵ اکتبر برای ایکس باکس منتشر می شود(نسخه بتا)
در نسخه ی بتای بازی می توان به ویژگی جدید حالت چند نفره بازی با نام جدید Hot Spot اشاره کرد که در آن بازیکنان حمله و دفاع به صورت تصادفی در نقشه انتخاب خواهند شد.

رضا توکلی بازدید : 38 سه شنبه 11 مهر 1391 نظرات (0)

Far-Cry-3-concept-art-logo-header-530x298

خوش بختانه تاریخ انتشار عنوان فارکرای ۳ جلو افتاد!

تاریخ انتشار این بازی بنا به نوشته ی سایت www.farcrygame.com از۴ دسامبر به ۳۰ نوامبرجلو افتاده و علاقه مندان می توانند این بازی را زودتر تجربه کنند.این بازی درتاریخ ذکر شده به صورت مولتی پلتفرم عرضه خواهد شداما برای کنسول دستی WII Uعرضه نخواهد شد.

 

رضا توکلی بازدید : 88 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

Football-Manager-20131

بالاخره شرکت Sega تاریخی برای انتشار بازی Footbal manager 2013 تعیین کرد.

این بازی در تاریخ ۲ نوامبر برای PC و Mac در بریتانیا منتشر می شود. کسانی که این بازی را پیش خرید کنند به عنوان جایزه ، نسخه بتای بازی را که دو هفته زودتر از بازی اصلی منتشر می شود را دریافت خواهند کرد. بازیبازها می توانند سیو گیم های خود را از نسخه بتا به نسخه اصلی منتقل سازند و هیچگونه مشکلی مبنی بر انتقال سیو گیم ها وجود نخواهد داشت.

 

رضا توکلی بازدید : 45 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

چندی پیش CAPCOM اعلام کرد عنوان Okami که برای PS2 عرضه شده بود اینبار به شکل HD در تاریخ ۳۰ اکتبر با قیمت ۲۰ دلار بر روی PSN عرضه می شود.این عنوان به شکل کامل بازسازی شده است و کیفیت ۱۰۸۰p را  ارائه می دهد و تروفی های زیادی به بازی اضافه شده اند . لازم به ذکر است که این بازسازی HD  با موو نیز سازگار است . نقد گیم اسپات از این عنوان در سال ۲۰۰۶ یک بازی خوب با ۳۰ ساعت داستان و گیمپلی را نشان می دهد .

رضا توکلی بازدید : 67 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)


Angry Birds با پرنده های خشمگین خود میلیون ها نفر را شبانه روز سرگرم کرد و با تحسین زیادی روبرو شد،حالا قرار است در نسخه ی بعدی جایتان را با خوک های دزد عوض کنید.این عنوان که یک اسپین آف محسوب میشود Bad Piggies نام گرفته است.

در این بازی شما در نقش این خوکهای بدجنس با مکانیزمی کاملا مجزا از بازی قبلی به به سوی پرندگان بیچاره میروید تا تخم مرغ هایشان را بدزدید.این کار با ماشینهای مخصوص خوکها انجام میشود.

بیست و هفتم سپتامبر (ششم مهر) تاریخ عرضه ی بازی خواهد بود.Bad Piggies علاوه بر گوشی های هوشمند iOS و Android برای ویندوز موبایل و PC نیز منتشر خواهد شد.

رضا توکلی بازدید : 58 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)

screenshot_290576

به تازگی عکسی منتشر شده است که نشان میدهد مدل جدید کنسول PS3 این ماه وارد بازار میشود.

چند ماه پیش بود که اسنادی مبنی بر منتشر شدن مدل جدید کنسول PS3 از شرکت سونی لیک شده بود.حال عکسی منتشر شده است که در ان این مدل را برای فروش در جایی نشان میدهد.همانطور که میدانیم این کنسول ظریفتر از کنسول قبلی است و در دو مدل ۱۲ گیگابایت حافظه فلش و با قیمت ۱۹۹ یورو و دیگری با حاظه ۵۰۰ گیگابایت و قیمت ۲۹۹ یورو عرضه خواهد شد.هفته گذشته نیز یک فروشگاه المانی در صفحه فیس بوک خود اذعان داشت که مدل ۱۲ گیگابایتی ان در ماه اکتبر عرضه خواهد شد.همچنین بسیاری از کارشناسان عقیده دارند که سونی قصد دارد از یک مدل جدید PS3 رونمایی کند.

رضا توکلی بازدید : 42 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)


Dragon Age 3

شرکت BioWare امروز در اقدامی ناگهانی از قسمت سوم فرانچایز Dragon Age به نام Inquisition رونمایی کرد.دنیایی بزرگتر،موتور گرافیکی جدید،قدرت انتخاب بیشتر و شخصیت پردازی عمیقتر،از ویژگی های قسمت جدید است.فرانچایز Dragon Age تا به امروز ۸میلیون نسخه فروش داشته است.

طبق رسمی که جدیدا در شرکت EA Games رواج پیدا کرده،این بازی هم از موتور قدرتمند Frostbite 2 شرکت DICE برای اولین بار بهره میبرد که این امکان را به BioWare میدهد تا دنیایی غنیتر و بزرگتر به همراه گرافیکی خیره کننده را برای فرانچایز خود بسازد. هنوز هیچ پلتفرم مقصدی از سوی شرکت سازنده اعلام نشده ولی احتمال اینکه این بازی به عنوان Launch title کنسول های نسل بعد باشد بسیار زیاد است.شایعات بسیاری مبنی بر عرضه ی کنسول های نسل بعد سونی و مایکروسافت در انتهای سال ۲۰۱۳ به گوش رسیده است.

سازندگان اظهار داشتند این پروژه همزمان با بازی Dragon age : origins استارت خورد و هنوز هم در حال ساخت و توسعه است.این بازی درحال حاضر در دو استودیوی BioWare Edmonton و BioWare Montreal در حال ساخت است.

البته حدس زده میشد که این عنوان به زودی معرفی میشود چون اوایل ماه می سال ۲۰۱۱ این شرکت آگهی استخدامی برای یک Dragon Age جدید را منتشر کرد و در PAX EAST که در ماه آپریل برگزار شد اشاره به حالت Co-op در سری را داشت.آقای Darrah further از عوامل سازنده ی بازی همچنین اظهار داشت که نظرات و فیدبک هایی که طرفداران بازی در فروم ها و یا به ما ارسال کردند تک به تک مورد بررسی قرار گرفت تا قسمت سوم کاملا بی عیب ساخته شود.

 

بروز رسانی : وب سایت VG247 لحظاتی پیش از لوگوی بازی رونمایی کرد.هنوز هیچگونه تریلر یا اسکرین شاتی از بازی منتشر نشده است.

رضا توکلی بازدید : 67 شنبه 25 شهریور 1391 نظرات (0)

نسخه ی جدیدی از بازی میرمهنا که لقب اولین بازی ملی را به آن داده بودند، اول مهر ماه عرضه خواهد شد. این نسخه در واقع حکم یک DLC را دارد چرا که چهار مرحله به بازی اضافه شده است.

با توجه به این که امسال، اعتبار نسخه های میرمهنا که توسط لوح زرین نیکان به اتمام می رسد، سازندگان بازی تصمیم گرفتند تا نسخه ای جدید از بازی را توسط یک ناشر جدید منتشر کنند.

بخشی از مراحل جدید در جزیره خارگو و جنگ های دریایی اتفاق می افتد. لازم به ذکر است که قیمت این نسخه ۴۰۰۰ تعیین شده است.

رضا توکلی بازدید : 62 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (1)

Ubisoft امروز علاوه بر

بازی Rayman Jungle Raun را هم برای این سیستم های عامل به تایید رساند، یک بازی side-scrolling که قرار شده 20 سپتامبر عرضه شود. هنوز اشاره ای به قیمت این بازی نشده.



این بازی که توسط Ubisoft Montpellier و Pasta Games مراحل تولید را سپری می کند، از همان موتور UbiArt قدرت گرفته که امتحانش را در بازی موفق Rayman Origin در سال 2011 پس داده. بازی دارای گرافیک بروز شده ای هست و از ویژگی Retina Display بر روی New iPad نیز پشتیبانی می کند.



علاوه بر این، نسخه iOS این بازی از save چندگانه به صورت cloud نیز پشتیبانی می کند و با GameCenter نیز کار می کند، جایی که به بازیکنان اجازه می دهد تا روند پیشروی خود را در جدول های برترین ها دنبال کنند.

رضا توکلی بازدید : 171 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (0)

نینتندو طی بیانیه ایی در امروز اعلام کرد که بازی Cave Story در تاریخ ۴ اکتبر در eshopبرای کنسول دستی ۳DS برای خرید در دسترس خواهد بود.

بازی “داستان غار” ، یکی از بازی های کلاسیک PC شرکت Indie است که باری دیگر احیا شده است. به گزارش سایت Destructoid قابلیت های جدیدی همانند ویژگی های بصری ۳ بعدی و اضافه شدن چالش های جدید در بازی Cave Story وجود دارد.

به احتمال قوی این بازی برای کنسول DSi نیز روزی بدون ویژگی های سه بعدی منتشر خواهد شد.

رضا توکلی بازدید : 66 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)

SOE اعلام کرد عنوان free to play خود یعنی Vanguard را ۱۴ اگوست عرضه می‌کند. مواردی مانند فروشگاه‌ها و محیط بازی تغییرات زیادی کرده و محدودیت کلاس‌ها حذف شده است.

اولین بار در ماه مارس بود که گفته شد این بازی برای بازی‌کردن رایگان است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام بازی فوتبالی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 303
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 259
  • بازدید سال : 2,579
  • بازدید کلی : 52,785