loading...
وبلاگ خبری تحلیلی بازی های رایانه ای
رضا توکلی بازدید : 99 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (1)

آقای maestro Shinji Hashimoto در طول مراسم امروز شرکت Square Enix عنوان Kingdom Hearts 3 را برای XOne معرفی کرد. در ادامه اطلاعات بیشتری را کسب خواهید کرد.

این بازی دیشب و در زمان برگزاری کنفرانس سونی معرفی شد. این عنوان در Osaka و توسط تیم سازنده عنوان Kingdom Hearts 1.5 ساخته خواهد شد.

این عنوان مطابق با مراسم اعلام Final Fantasy 15 بر روی کنسول مایکروسافت اعلام گردید.

به زودی تریلر این عنوان همراه با اطلاعات بیشتر بر روی گیمفا قرار خواهد گرفت.

KH3 061213 E3 2013 :عنوان Kingdom Hearts 3 بر روی Xbox One خواهد آمد

رضا توکلی بازدید : 128 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
zoo-tycoon-dawwwwww-280x80

در طول کنفرانس نینتندو، مایکروسافت عنوان Zoo Tycoon را برای دو کنسول Xbox 360,Xbox One معرفی کرد. به نظر می آید که این بازی که مدتی از محافل خبری به دور بوده است، لغو نشده و در حال ساخت است. اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب …

هم اکنون اطلاعات زیادی پیرامون نسخه کنسولی این عنوان سرگرم کننده PC در دست نیست و تنها مایکروسافت به انتشار یک تریلر از این عنوان بسنده کرده است.

همچنین هیچ اطلاعی از تاریخ انتشار این عنوان بدست نیامده است.

در صورت انتشار اطلاعات جدید، بر روی سایت قرار خواهند گرفت.

رضا توکلی بازدید : 103 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
ff15-280x80

عنون فاینال فانتزی جدید که دیشب در کنفرانس مطبوعاتی سونی به نمایش در آمد، توسط Square Enix برای Xbox One نیز تایید شد. در ادامه اطلاعات بیشتری را بدست خواهید آورد.

همچنین توسط اسکوئر انیکس اعلام شده است:

 این بازی با Direct X 11 ساخته خواهد شد و وجود سیستم ها و سخت افزار های قدرتمند نسل بعدی این مهم را ممکن می سازد.

همچنین اسکوئر انیکس در رابطه با تاریخ انتشار این عنوان اینگونه اظهار داشت:

این بازی را بزودی انتظار نداشته باشید و این بازی برای سال جاری برنامه ریزی نشده است.

این بدین معناست که ما باید در زمانی بعد از ۳۱ مارچ ۲۰۱۴ منتظر این عنوان باشیم.

همچنین این نسخه  برای PS3,PS4 نیز در دسترس خواهد بود.

رضا توکلی بازدید : 101 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
Wonderful_101_box_artwork

یکی دیگر از انحصاری های کنسول خانگی نینتندو یعنی Wii U عنوان انیمه ی The Wonderful 101 می باشد و بنابر گفته های نینتندو طی مراسم E3 2013 این بازی بیست و سوم آگوست سال جاری برای Wii U عرضه خواهد شد.

علیرغم این که رقبای نینتندو یعنی سونی و مایکروسافت از انحصاری هایی با گرافیک خارق العاده رونمایی کرده اند، بنابر سیاست های همیشگی نینتدو بازی های سرگرم کننده و در ظاهر کم زرق و برق از انحصاری های کنسول هایش هستند. در همین راستا بازی The Wonderful 101 که در سبک Action / Beat’em Up می باشد و توسط استودیوی خلاق Platinum Games ساخته می شود، ۲۳ آگوست ۲۰۱۳ برای Wii U توسط نینتندو منتشر خواهد شد.

لازم بذکر است که آتسوشی اینابا تهیه کننده این عنوان است که پیش از این با سابقه ی تهیه کنندگی بازی های موفقی چون MG Rising و Bayonetta، تا حدودی موفقیت این بازی را تضمین کرده است.

رضا توکلی بازدید : 96 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
Super-Smash-Bros-mega-man1-280x80

عنوان جدیدی از سری Super Smash Bros در کنفرانس نینتندو معرفی شد که شخصیت و ستاره آن شخصیت بسیار محبوب “مگامن” خواهد بود. در ادامه اطلاعات بیشتری را مشاهده خواهید کرد…

نینتنودو یک تریلر جدید برای نسخه Wii U  و ۳DS و از نسخه Fighter این عنوان به نمایش در آورد. هر کدام با ویژگی ها و خصوصیات مختص به خود نمایش داده شدند.

شخصیت هایی که در کلیپ مذکور به نمایش در آمدند عبارت اند از:Bowser, Pikachu, Link Kirby, Samus, Donkey Kong و حتی حیواناتی در حال مبارزه در جنگل و روستا به نمایش در آمدند.

Capcom mainstay در این رابطه گفت:

شخصیت مگامن یکی از مبارزان در بازی خواهد بود و می تواند از قابلیت های مختلف خود بهره برد و همانند کارتن های این سری وی می تواند قدرت دشمنان خود مثل Guts Man و Flame Man را نیز قرض بگیرد!

منتظر اطلاعات جدیدتر باشید.

رضا توکلی بازدید : 95 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
nintendo-wii-u-black

برنامه شرکت نینتندو دقایقی است که آغاز گردیده است .در نینتندو دایرکت عنوان جدیدی برای کنسول نسل بعدی نینتندو یعنی Wii U معرفی شد که طبق گفته سازندگان با الهام از بازی Xenoblade ساخته خواهد شد.

بازی جدید استدیو Monolithsoft به سبک نقش آفرینی دنیای باز خواهد بود و به بازی Xenoblade شباهت بسیاری دارد. در این بازی قابلیت هایی با پیشرفت در داستان بدست خواهید آورد و باید هیولا ها و دشمنانتان را از سر راه بر دارید.

به محض انتشار اطلاعات بیشتر روی سایت قرار خواهد گرفت.

رضا توکلی بازدید : 84 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
Bayonetta-2

کنفرانس نینتندو دقایقی است که شروع شده و از بازی های مختلفی نمایش هایی وجود داشته است. بازی Bayonetta 2 که دنباله نسخه اول این باری محبوب و دوست داشتنی است بر روی Wii U به نمایش در آمد. در ادامه اطلاعات بیشتری را بدست خواهید آورد.

در طول کنفرانس عنوان بیونتا۲ یک دموی گیم پلی بر روی Wii U داشته است که بزودی برای دانلود بر روی گیمفا قرار خواهد گرفت. در دموی به نمایش در آمده جادوگر(شخصیت نسخه اول که به جادوگر معروف بود) تغییراتی به خود دیده است، موهای او کوتاه تر شده و این برای کسی که از موهایش به عنوان اسلحه استفاده میکند یک معامله بزرگ خواهد بود.

دموی به نمایش در آمده شخصیت اصلی را در حال مبارزه با شیاطین نشان داده است اما با موهای واقعا کوتاه خود !

Nintendo’s Satoru Iwata در رابطه با نمایش گفت:

ما قول می دهیم در طول مراسم اطلاعات بیشتری را فاش کنیم.

رضا توکلی بازدید : 115 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
wiifitu610

Nintendo در نشست خبری امروز صبح خود در نمایشگاه E3 2013 اعلام کرد عنوان  Wii U Fit اواخر سال جاری منتشر خواهد شد. wii U Fit که عنوان لانچ کنسول wiiU میباشد زمستان امسال به بازار فرستاده میشود.

Satoru Iwata دلیل این تاخیر در انتشار بازی را چنین شرح داد :

ما نتوانستیم بازی را به راحتی که قرار بود ، منتشر کنیم

انتخاب کلمات برای توجیه این تاخیر جالب است و نشان میدهد که این کمپانی با سخت افزار ساخته ی خودش مشکلاتی داشته و نتوانسته بازی را آنجور که برنامه داشته اند منتشر کنند.

رضا توکلی بازدید : 73 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
PS4 (2)

باز هم حرکتی دیگر بر خلاف مایکروسافت ! آقای یوشیدا از شرکت سونی تایید کرد که بازی های کنسول PS4 تماما Region-Free خواهند بود و هیچ گونه قفل منطقه ای برای آنها وجود نخواهد داشت.

آقای یوشیدا در حساب شخصی خود به طور رسمی در جواب یک کاربر تایید کرد که بازی های PS4 نیز Region Free خواهند بود.این به این معناست که بازی های PS4 در سراسر جهان هیچ گونه تناقضی از نظر منطقه ای ندارد و هر کس به راحتی در هرجای دنیا یک نوع بازی دریافت میکند.

لازم به ذکر است که بازی های کنسول XboxOne همگی Region-Lock دارند و کسانی که برای مثال در آمریکای شمالی زندگی میکنند فقط میتوانند از نسخه ای که در آن منطقه توزیع میشود بهره ببرند و بازی های نواحی دیگر مانند ژاپن یا اروپا در دستگاه های آنها اجرا نمیشود.

نظر شما در مورد این سیاست چیست ؟؟ آیا سونی که هر گونه مانعی از سر راه بازیبازان برداشته است مانند همین Region Lock یا اتصال دائم و یا ۲۴ ساعته یا برداشتن قانون پرداخت هزینه برای بازی های دسته دوم،به فکر بازی بازان دنیا بوده است ؟ آیا سیاست های سونی غالب بر مایکروسافت شد و معادلات مایکروسافت را بهم زد ؟؟

رضا توکلی بازدید : 70 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

در مراسم E3 سونی، اطلاعات جدیدی از عنوان محبوب بازیبازها یعنی Assassin’s Creed 4: Black Flag معرفی شد. طرفداران سونی خوشحال باشید! محتوای انحصاری جدیدی در انتظار شماست.

بر طبق اطلاعات به دست آمده از کنفرانس E3، سه ماموریت جدید و انحصاری برای PlayStation در نظر گرفته شده است که با کاراکتر Aveline (کاراکتر نام آشنا در نسخه سوم) قابل بازی است.

بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag برای PC، Xbox 360 و PS3 در انتهای ماه اکتبر منتشر خواهد شد. انتشار AC4 برای کنسول PS4 تایید شده ولی تاریخ دقیقی برای انتشار تعیین نگردید.

250px ACAnniversary Aveline Render E2 2013: معرفی محتوای انحصاری جدیدی برای Assassin’s Creed 4: Black Flag در نسخه PS3 و PS4

رضا توکلی بازدید : 105 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

شرکت سونی در کنفرانس E3 2013 خود از عناوین زیادی رونمایی کرد و همچنین از شکل ظاهری کنسول خود PS4 بالاخره بعد از مدتها انتظار رونمایی کرد.در ادامه میتوانید تصاویر HD از این کنسول ،دسته ی آن و همچنین ملحقات دیگرش از زوایای مختلف مشاهده کنید.

 

 

 

 

 

PS4 1 تصاویر HD از کنسول نسل هشتم سونی PS4 را اینجا مشاهده کنید

PS4 2 تصاویر HD از کنسول نسل هشتم سونی PS4 را اینجا مشاهده کنید

PS4 3 تصاویر HD از کنسول نسل هشتم سونی PS4 را اینجا مشاهده کنید

PS4 4 تصاویر HD از کنسول نسل هشتم سونی PS4 را اینجا مشاهده کنید

PS4 5 تصاویر HD از کنسول نسل هشتم سونی PS4 را اینجا مشاهده کنید

PS4 6 تصاویر HD از کنسول نسل هشتم سونی PS4 را اینجا مشاهده کنید

PS4 7 تصاویر HD از کنسول نسل هشتم سونی PS4 را اینجا مشاهده کنید

PS4 8 تصاویر HD از کنسول نسل هشتم سونی PS4 را اینجا مشاهده کنید

PS4 9 تصاویر HD از کنسول نسل هشتم سونی PS4 را اینجا مشاهده کنید

PS4 10 تصاویر HD از کنسول نسل هشتم سونی PS4 را اینجا مشاهده کنید

PS4 11 تصاویر HD از کنسول نسل هشتم سونی PS4 را اینجا مشاهده کنید

PS4 12 تصاویر HD از کنسول نسل هشتم سونی PS4 را اینجا مشاهده کنید

PS4 13 تصاویر HD از کنسول نسل هشتم سونی PS4 را اینجا مشاهده کنید

رضا توکلی بازدید : 61 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
ps4_hardware_sony_3_00475_640screen

کنفرانس سونی به پایان رسید ! اما سونی لرزه به تن همه انداخت ! قیمت نهایی کنسول PS4 اعلام شد ! شما میتوانید این کنسول نسل هشتمی رو ۱۰۰ دلار ارزان تر از XboxOne تنها ۳۹۹ دلار خریداری کنید !

پس از اینکه در کنفرانس مایکروسافت قیمت کنسول نسل بعدشان ۴۹۹ دلار اعلام شد بعضی فکر کردند قیمت PS4 باید ۵۹۹ دلار باشد ولی سونی اشتباهات گذشته را تکرار نکرد و ۱۰۰ دلار پایینتر از XboxOne تنها ۳۹۹ دلار اعلام کرد !

آیا بلایی که بر سر سگا در نسل ششم با قیمت بالای DreamCast آمد و کنسول سونی با ۱۰۰ دلار پایینتر عملا پاتک به سگا زد بر سر Microsoft هم میاید ؟؟ همه چیز در آینده ای نزدیک مشخص میشود !

رضا توکلی بازدید : 79 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

بالاخره سونی در کنفرانس E3 2013 خود دقایقی پیش از شکل ظاهری کنسول نسل هشتمی خود یعنی PS4 رونمایی کرد.سونی که در کنفرانس رونمایی از تکنولوژی نسل بعد خود اصلا شکل ظاهری کنسول را نشان نداد باعث شد هایپ عظیمی برای E3 2013 و انتظار بزرگی برای هواداران به وجود آورد اما حالا انتظار ها به پایان رسید.در ادامه تصاویر این کنسول زیبا را مشاهده میکنید :

 

 

اگر توجه داشته باشید در طراحی این کنسول از طراحی کنسول پرافتخار PS2 (پرفروش ترین کنسول تاریخ صنعت بازی دنیا) الگو برداری هایی شده و به نوعی میتوان گفت سونی قصد دارد دوران PS2 را هرطور که شده باز زنده کند.

 

ps4 hardware 2 68160 640screen E3 2013 : سونی از شکل ظاهری PS4 رونمایی کرد + تصاویر

ps4 hardware sony 1 03032 640screen E3 2013 : سونی از شکل ظاهری PS4 رونمایی کرد + تصاویر

ps4 hardware sony 2 58473 640screen E3 2013 : سونی از شکل ظاهری PS4 رونمایی کرد + تصاویر

ps4 hardware sony 3 00475 640screen E3 2013 : سونی از شکل ظاهری PS4 رونمایی کرد + تصاویر

ps4 hardware sony 4 34776 640screen E3 2013 : سونی از شکل ظاهری PS4 رونمایی کرد + تصاویر

رضا توکلی بازدید : 43 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

در این پست می توانید تمامی کنفرانس های E3 2013 را به صورت مستقیم و زنده مشاهده کنید

اخبار و ویدئو های کنفرانس ها در حین اجرای آن بر روی سایت قرار خواهد گرفت و سایت لحظه به لحظه آپدیت می شود
برای مشاهده بهتر کیفیت تصویر را بر روی ۲۴۰ تنظیم کنید

برنامه کامل کنفرانس ها
کنفرانس مایکروسافت : دوشنبه ۲۰ خرداد ساعت ۲۱ شب

کنفرانس EA : سه شنبه ۲۱ خرداد ساعت ۰۰:۳۰ بامداد

کنفرانس UBiSoft : سه شنبه ۲۱ خرداد ساعت ۲:۳۰ بامداد

کنفرانس Sony : سه شنبه ۲۱ خرداد ساعت ۵:۳۰ صبح

کنفرانس نینتندو : سه شنبه ۲۱ خرداد ساعت ۱۸:۳۰ عصر

Watch live video from TwitchTV's Official Channel on www.twitch.tv


رضا توکلی بازدید : 68 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

مراسم باشکوه E3 2013 در قیاس با سال های پیشین ارزشش با حضور عناوین متعدد انحصاری و مولتی پلتفرم در سبک “ریسینگ” دو چندان شده است که شرکت EA پس از آنکه یک نمایش دیدنی و جذاب از عنوان در دست ساخت ریسینگ خود یعنی Rivals داشت،موجب شد تا بسیاری از طرفداران یادی از عنوان Hot Pursuit با همان تعقیب و گریز های داغ در نواحی مختلف شهر کرده باشند که شما در ادامه میتوانید تصاویر Full HD گیم پلی این عنوان و تعقیب و گریز ماشین های گران قیمت با پلیس های سرسخت را مشاهده بفرمایید:

image need for speed rivals 22298 2725 0006 E3 2013:تصاویر جدید از عنوان NFS:Rivals منتشر شد

image need for speed rivals 22298 2725 0005 E3 2013:تصاویر جدید از عنوان NFS:Rivals منتشر شد

image need for speed rivals 22298 2725 0004 E3 2013:تصاویر جدید از عنوان NFS:Rivals منتشر شد

image need for speed rivals 22298 2725 0003 E3 2013:تصاویر جدید از عنوان NFS:Rivals منتشر شد

image need for speed rivals 22298 2725 0002 E3 2013:تصاویر جدید از عنوان NFS:Rivals منتشر شد

image need for speed rivals 22298 2725 0001 E3 2013:تصاویر جدید از عنوان NFS:Rivals منتشر شد

عنوان Need For Speed:Rivals در تاریخ ۱۹ نوامبر سال ۲۰۱۳ میلادی برای پلتفرم های PC,PS3,X360 عرضه می گردد و طبق عادت پیشینه،انتشار این عنوان بر روی کنسول های نسل بعد تایید شده است که همواره وجود عناوین سبک ریسینگ در سال جاری،یک مقدار برگزیدن برترین عنوان این سبک را نسبت به سال های قبل سخت تر می کند.

رضا توکلی بازدید : 79 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
the-crew-playstation-4-xbox-one_182761_post

به تازگی شایعه هایی در مورد عنوان ریسینگ شرکت Ubisoft شده بود که دقایقی پیش در E3 به نمایش در آمد. دنیای بزرگی در انتظار گیمران است!

مشخص شد که این بازی به دست استدیوی جدیدی ساخته و پرداخته شده است و با صحنه ی سینماتیک و جذابی رونمایی شد. در این صحنه ی سینمایی شاهد تعقیب و گریزهای نفس گیری با پلیس ها بودیم که برای هر بیننده ای صحنه های جالبی داشت.

بعد از لحظاتی سازنده بازی بر روی صحنه آمد و توضیحاتی از بازی داد:

در هر جا و مکانی می توانید رانندگی کنید و این قضیه بستگی به شما دارد چون دنیای به شدت بزرگی پیش رو خواهید داشت و …

بعد از صحبت های ابتدایی، سخنانی در مورد بخش داستانی و بخش چند نفره بازی نیز گفته شد. یکی از قابلیت های جذاب بازی تشکیل گروه است. شما میتوانید بخش داستانی بازی را بصورت گروهی با دوستانتان پیش ببرید.

می توانید قطعات مختلفی را روی اتومبیلتان نصب کنید و در مکان های مختلف رانندگی کنید. بازی از نظر گیم پلی بسیار خوب عمل کرده است و به نظر نوآوری هایی هم داشته اما از نظر گرافیک عنوانی نیست که در حد و اندازه های گرافیک نسل بعدی باشد البته این به این معنا نیست که بازی دارای گرافیک درخشانی نباشد.

رضا توکلی بازدید : 65 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
98091171482237948200

یک بازی فوق العاده ی دیگر از Ubisoft با عنوان The Division معرفی شد و به نظر پتانسیل لازم برای تبدیل شدن به عناوین شاهکار را دارد. بازی از نظر بصری بسیار زیباست! + تصاویر

این شاهکار جدید توسط Ubisoft Massive در حال ساخت می باشد و آن چه پیش رو داریم یک عنوان نسل بعدی است. اولین تریلر این بازی محیط های برفی و مکان های آشوب زده را به با جزئیات بالایی به نمایش در آورد که واقعا بی نظیر بود.

این عنوان یک بازی سوم شخص است که بازیکنان را با حال و هوای آخرالزمانی خویش درگیر خواهد کرد. این عنوان دارای ساخت چشم نوازی است و به معنای واقعی کلمه یه شاهکار به تمام معناست.

شرکت Ubisoft اعلام کرد که این بازی برای کنسول های PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

تصاویر بازی:

09735597413500980186 E3 2013 : عنوان جدید Ubisoft با نام The Division معرفی شد

98091171482237948200 E3 2013 : عنوان جدید Ubisoft با نام The Division معرفی شد

 

رضا توکلی بازدید : 85 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
 RaymanLegendsTitle

طی کنفرانس یوبی سافت تیزری از عنوان مورد انتظار و سرگرم کننده ی Rayman Legends منتشر شد که به نکته ی جالبی اشاره داشت؛ آن هم وجود ۱۲۰ مرحله در این بازی بود. البته باری دیگر بر تاریخ انتشار این بازی تاکید شد.

دومین نکته ی مهمی هم که طی مراسم E3 2013 یوبی سافت در مورد این بازی وجود داشت این بود که باری دیگر ناشر این بازی بر انتشار این عنوان پلتفرمر در اواخر ماه آگوست و اوایل ماه سپتامبر (شهریور) تاکید داشت.

به علاوه در تریلر منتشر شده از این عنوان مراحلی با محیط های گدازه های آتشفشانی، مزارع و لبه ها باریک و غیره ضمن تایید وجود ۱۲۰ مرحله با محیط های متفاوت تایید شد تا توجیهی برای تاخیر در عرضه ی این بازی باشد.

Rayman Legends برای Wii Uو PS3 و X360 و PSVita توسط Ubisoft منتشر خواهد شد.

رضا توکلی بازدید : 67 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
20130506_ps4_share

پس از مشخص شدن قیمت Xbox One که شاید گران تر از آن چیزی بود که خیلی ها فکرش را می کردند، حدس ها بر آن است که PS4 از رقیبش قیمت بیشتری خواهد داشت و در سه مدل متفاوت عرضه خواهد شد.

بنابر گزارشات سایت Games Industry که چندان منبع خبری معتبری نیست آمده است که PS4 در سه مدل متفاوت عرضه خواهد شد و گران ترین مدل آن ۵۹۹ دلار قیمتش خواهد بود و ممکن است ارزان ترین مدل تا ۳۹۹ دلار قیمت داشته باشد.

همچنین این منبع از تفاوت های این سه مدل (احتمالی) هیچ حرفی نزده اما بیان کرده که سونی بر روی تکنولوژی ۴K تمرکز بسیاری دارد.

پیش از این هم سونی از قیمت لانچ PS3 که همین ۵۹۹ دلار بوده ابراز پشیمانی کرده و این قیمت گذاری را یک اشتباه خوانده. حال باید دید که آیا سونی دوباره در راه گذشته اش قدم خواهد نهاد؟

تا ساعت ۶ صبح صبر کنید. همه چیز مشخص خواهد شد…..

رضا توکلی بازدید : 42 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
2

در جریان کنفرانس E3 شرکت EA Games نسخه نسل بعدی FIFA 14 به نمایش در آمد و جزئیاتی از پیرامون این نسخه به اطلاع عموم رسید.

نسخه کنسول های نسل بعدی FIFA 14 دارای شبیه سازی فوق العاده ای از نظر استادیو ها و تماشاگران دارد و چمن ورزشگاه تا حد زیادی به واقعیت نزدیک شده است. بازیکنان در این نسخه می توانند فکر کنند که در واقع چه نوع تاکتیکی را در طول بازی به کار ببندند و این قابلیت تاثیر فراوانی در روند گیم پلی بازی خواهد داشت. همچنین کنش و واکنش بازیکنان مطرح و معروف دنیا تا حد زیادی واقعی است.

تماشاگران از تنوع خوبی برخوردار هستند که حرکت های جالبی را از آن ها خواهیم دید. همچنین واکنش های طبیعی تری هم خواهند داشت.

رضا توکلی بازدید : 31 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
 xboneproductshot610

در کنفرانس مایکروسافت E3 2013 این غول دنیای کامپیوتر توضیحات کاملتری از کنسول جدید خود Xbox one ارائه داد و همچنین از چندین بازی و تریلر جدید رونمایی کرد.

این کنفرانس همچنین مدل جدید xbox 360 معرفی شد و درباره قابلیت های ویژه Smart Glass بر روی Xbox one توضیحاتی داده شد.
در ادامه می توانید کنفرانس مایکروسافت در E3 2013 را دانلود کنید
دانلود SD
دانلود HD بزودی …

رضا توکلی بازدید : 41 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
dragonage3teaser1

یکی از مهم ترین عناوین برنامه ریزی شده برای رونمایی از آن در کنفرانس مطبوعاتی شرکت EA در مراسم E3،بدون گمان نسخه ی جدید سری بازی های “عصر اژدها” بود که سرانجام پس از مدت ها انتظار،شرکت محبوب و با سابقه ی BioWare از نسخه ی جدید این سری تحت عنوان “Inquisition” رونمایی و معرفی کرد که عرضه ی این عنوان نیز همانند سیر کثیر عناوین متعدد بر روی کنسول های نسل هشتم توسط تیم سازنده تایید شده است.

دقایقی پیش بود که مسئولان شرکت BioWare با حاضر شدن در کنفرانس مطبوعاتی شرکت EA سرانجام از عنوان Dragon Age III:Inquisition پس از مدت ها انتظار به طور رسمی رونمایی کردند و یکی از مهم ترین نکاتی که در این عنوان بیش از پیش احساس می شود،حضور مجدد شخصیت Morrigan در طول روند بازی و تاثیر گذاری وی بر داستان بازی می باشد.از دیگر اطلاعات اندکی که تیم توسعه دهنده در خصوص این عنوان منتشر کرده است،میتوان به سبک و موتور گرافیکی بازی اشاره داشت و همانطور که انتظار می رفت،این عنوان در سبک Open_World و با موتور گرافیکی قدرتمند Frostbite 3 در حال توسعه است و همچنین،بر اساس سخنان آقای “آرون فیلن” یکی از اعضای شرکت “بیوویر”،انتخاب بازی کنندگان نه تنها بر داستان اصلی بازی تاثیر می گذارد،بلکه موجب خلق تغییراتی نیز در محیط و جهان گسترده ی پیرامون خود می شود و در واقع تصمیم گیری یکی از ویژگی های کاربردی و کلیدی در بازی همانند عنوان Call OF Duty:Black Ops 2 به حساب می آید.

لازم به ذکر است که تیم توسعه دهنده ی عنوان Dragon Age III:Inquisition با صراحت تاریخ عرضه ی رسمی این عنوان را اعلام نکرد و تنها در خصوص این راستا ذکر شده بود که این عنوان در پاییز سال ۲۰۱۴ میلادی بر روی پلتفرم های PC,PS4,Xbox One عرضه می گردد.

رضا توکلی بازدید : 81 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
17

دقایقی پیش شاهد رونمایی از UFC جدید و نسل بعدی شرکت EA GAMES بودیم که با نمایش بی همتای خود حاضران را میخکوب کرد.

این عنوان با حضور ورزشکاران به نام UFC به معرض نمایش درآمد و در ادامه از هوش مصنوعی فوق العاده قوی این نسخه سخن گفته شد که تا حد زیادی به واقعیت نزدیک است و یکی از اساسی ترین تغییرات بازی نیز به شمار می رود.

در ادامه از قابلیت Full body deformation سخن گفته شد که به موضوع واکنش ضربات ورزشکاران بر روی یکدیگر اشاره دارد. در واقع با ضربات بر روی قسمت های مختلف بدن شاهد واکنش های مختلفی مثل موج برداشتن قسمت ضربه خورده خواهیم بود.

UFC جدید در بهار سال ۲۰۱۴ برای کنسول های PlayStation 4 و Xbox One در دسترس خواهد بود.

رضا توکلی بازدید : 55 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
NFS-Rivals-1

شرکت EA Games در کنفرانس E3 خود با نمایش تریلری از نسخه جدید Need for Speed از جزئیات تازه ای از بازی پرده برداشت.

طی مراسم اعلام شد که بازی توسط موتور Frostbite توسعه داده شده است که در نتیجه از گرافیک بالاتری برخوردار خواهد بود. Need for Speed: Rivals در نمایشگاه توسط یک PC به نمایش درآمد که یکی از بارزترین ویژگی های این نسخه تاثیرات آب و هوایی بازی است که به طرز فوق العاده ای کار شده است و بازیکنان باید نحوه های رانندگی در شرایط مختلف آب و هوایی را یاد بگیرند.

تغییرات آب و هوایی و نورپردازی شگفت انگیز به نظر می رسیدند.

همچنین ویدئویی از پشت صحنه بازی که مراحل ساخت بازی را به نمایش درمی آورد، پخش شد.

 

رضا توکلی بازدید : 37 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
images

این عنوان که قبلا در کنفرانس Microsoft به تصویر کشیده شده بود بار دیگر در کنفرانس EA Games به معرض نمایش گذاشته شد اما اینبار نمایش تازه ای داشت و پلتفرم های تحت پوشش این عنوان جدید نیز اعلام شد.

عنوان Titan Fall قرار است در بهار امسال برای پلتفرم های PC, Xbox 360, Xbox One منتشر شود. در طی این مراسم ویدئویی از پشت صحنه ساخت بازی نیز به تصویر کشیده شد که در نوع خود بسیار جالب بود.

در ادامه درباره ی بخش چند نفره جذاب و داستان بازی نیز صحبت هایی شد. طبق گفته ها به نظر میرسد که توجه خاصی بر روی بخش چند نفره بازی شده است و قرار است برای مدت ها مورد توجه بازیبازان قرار بگیرد.

رضا توکلی بازدید : 47 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
xbox-one-header-43-280x80

در طول کنفرانس مایکروسافت عنوان Below برای کنسول نسل بعدی مایکروسافت اعلام شد. این عنوان توسط Capybara Games ساخته خواهد شد. همچنین طبق اطلاعات بدست آمده این عنوان یکی از پنج بازی های در دست توسعه برای Xbox One می باشد. در ادامه اطلاعات بیشتری را مشاهده خواهید کرد.

در طول کنفرانس مایکروسافت این بازی با یک تیزر نسبتاً کوتاه معرفی شد که بزودی از گیمفا در دسترس خواهد بود. هنوز اطلاعات زیادی از این عنوان بدست نیامده است و به محض انتشار اطلاعات جدید، به سرعت بر روی سایت قرار خواهند گرفت.

رضا توکلی بازدید : 32 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
black-tusk-studio-logo-280x80

در طول کنفرانس مایکروسافت که چندی پیش به پایان رسیده عنوان جدیدی از سوی Black Tusk معرفی شد که بر روی سخت افزار Xbox One به نمایش در آمده است. در روز های آتی اطلاعات بیشتری منتشر خواهید شد. هم اکنون اطلاعات منتشر شده را در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد.

از عنوان جدید استدیو BT اطلاعات چندانی در دسترس نیست و تنها تیزری از این عنوان به نمایش در آمده است.

مدیر عامل شعبه ونکوور مایکروسافت در توییتی اعلام کرده است:

شعبه ونکوور مایکروسافت چهار عنوان بازی را در دست توسعه دارد.

همچنین در سال گذشته تایید شده است که این شعبه مایکروسافت در حال ساخت سرگرمی ها و فرانچایز های بزرگ  مایکروسافت می باشد.

در روزهای آینده اطلاعات جدیدی منتشر خواهد شد.

رضا توکلی بازدید : 51 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
xbox-one-console-kinect-controller

بالاخره کنفرانس مایکروسافت به پایان رسید و اطلاعاتی از قیمت و تاریخ انتشار کنسول Xbox One اعلام گردید…

مایکروسافت اعلام کرد که کنسول نسل بعدی خود را با قیمت های  $۴۹۹/€۴۹۹/£۴۲۹ در ماه نوامبر امسال قابل خرید خواهد بود.

همچنین قابل ذکر است که عنوان جدیدی از سری محبوب HALO نیز معرفی شد. استدیو ۳۴۳ Industries اعلام کرد که عنوان جدیدی از سری بازی های Halo در حال ساخت است و با فریم ۶۰ اجرا خواهد شد. باید منتظر ماند و دید که چه اطلاعات جدیدی از این عنوان منتشر خواهد شد. به محض انتشار اطلاعات جدید بر روی سایت قرار خواهد گرفت.

رضا توکلی بازدید : 26 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
images

این بازی که چند روز پیش خبر معرفی آن در سایت گیمفا وجود داشت هم اکنون توسط استودیوی Respawn به نمایش کشیده شد. Titanfall عنوان جدیدی از سوی مایکروسافت است.

Vince Zampella درباره این بازی در مراسم مایکروسافت توضیحاتی را ارائه داد.

داستان بازی به نظر می رسد همانند دیگر بازی های تخیلی بر پایه جنگ انسان ها با روبات ها در آینده است. همچنین برای بخش چندنفره این بازی نیز اقداماتی ویژه در نظر گرفته اند که در آینده افشا خواهد شد. بازی Titalfall گفته شده در بهار سال ۲۰۱۴ منتشر می شود. هنوز پلتفرم های مقصد به یقین ذکر نشده است.

رضا توکلی بازدید : 38 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
Battlefield-4

دقایقی پیش شاهد حضور یکی از مسئولان EA Games همراه با فردی از DICE بودیم که با حضور خود از اجرای بازی BF4 روی نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه بر روی کنسول XBOX ONE خبر داد.

آن ها اعلام کردند که تکنولوژی پیشرفته کنسول Xbox One به آن ها این اجازه را داده است که بتوانند بازی را  با ۶۰ فریم بر ثانیه بر روی این کنسول به اجرا درآورند. همچنین Battlefield 4 بر روی Xbox One فوق العاده به نظر خواهد رسید.

DLC های Battlefield 4 نیز بصورت انحصاری برای Xbox One منتشر خواهند شد.

رضا توکلی بازدید : 43 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
Dfour610

خالق عناوین محبوب و کلاسیکی همچون Deadly Premonition به معرفی عنوان جدیدی پرداخت .این عنوان در حال حاضر برای انتشار برای Xbox 1 در نظر گرفته شده است.

D4 یکی از عناوینی که دقایقی قبل در طی مراسم E3 و کنفرانس کمپانی ماایکروسافت به نمایش در آمد .این عنوان از کیفیت و خروجی cel-shaded زیبایی بهره می برد .ویدیویی که از این عنوان به نمایش در آمد اطلاعات کم و بیشی را در اختیار بینندگان قرار می داد اما برای نتشار اطلاعات بیشتر باید مدتی صبر کرد !.در حال حاضر برای این عنوان نیز هیچ تاریخ انتشاری مشخص نشده است.


'GameFa

رضا توکلی بازدید : 21 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
killerinstinctgameplay610

ویدیوی جدیدی که در طی مراسم E3 کنفرانس مایکروسافت به نمایش در آمد نسخه ی جدیدی از Killer Instinctرا به نمایش گذاشت که به طور انحصاری برای Xbox 1 متنشر خواهد شد.

در طی اعلام این عنوان , شخصی که وظیفه ی اعلام و معرفی این عنوان را برعهده داشت به اعلام نام جنگویان پرداخت و همچنین یک ضربه ای به نام “Ultra Combo!”.در این ویدیو شما به مشاهده ی ظاهر های جدیدی از Sabrewulf و Glacius و Jago خواهید پراخت.این عنوان به طور انحصاری برای کنسول Xbox 1 منتشر خواهد و در حال حاضر هیچ تاریخی برای انتشار این عنوان برروی این کنسول اعلام نشده استودر پایان تصویری از این نمایش را مشاهده خواهید کرد :

killerinstinctpress610 عنوان جدیدی از Killer Instinct  به طور انحصاری برای کنسول XONE در راه است


رضا توکلی بازدید : 43 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
Minecraft-Xbox-360-Edition-Review-280x80

Phil Harrison در باب حمایت از بازی های مستقل بیان کرد که بازی Minecraft قرارست به عنوان اولین بازی مستقل برای کنسول آینده مایکروسافت منتشر شود.

با ما همراه باشید ...

گزارش لحظه به لحظه نمایشگاه E3 2013

رضا توکلی بازدید : 39 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
xboneproductshot610

مایکروسافت در طی کنفرانس E3 خود به معرفی کنسول طرح جدیدی از Xbox 360 پرداخت و همچنین امکانات جدیدی برای مشترکین Xbox Live Gold !

Yusuf Mehdi در طی مراسم E3 به معرفی طرح جدیدی از Xbox 360 پرداخت ولی در حال حاضر هیچ اطلاع دقیقی از طرح و شکل ظاهری این کنسول اعلام نشده است ولی طبق اعلام این شخص , این کنسول جدید از شکل ظاهری کوچتری برخوردار است و از امروز فروش خود را آغاز خواهد کرد.Yusuf Mehdi همچنین اعلام کرده است که مشترکین سرویس Xbox Live Gold در هر ماه از دو عنوان به صورت رایگان بهره خواهد برد که شروع این امکان جدید از ماه جولای خواهد بود.اولین عناوینی که به صورت رایگان در شبکه ی XBLA متنشر خواهند شد عناوین Assassin’s Creed II و هیلو ۳ می باشند.این در طرح تا راه اندازی و انتشار کامل X1  اجرا خواهد شد.

رضا توکلی بازدید : 38 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
ryse

انحصاری هایی که مایکروسافت وعده داده بود که برای کنسول های نسل فعلی و بعدیش عرضه خواهد شد شد در کنفرانس این شرکت در E3 2013 یکی پس از دیگری در حال رونمایی شدن می باشد و حال این بار رسما خبر عرضه ی بازی Ryse: Son of Rome برای Xbox One به همراه اولین اطلاعات از بازی تایید شد.

این بازی توسط استدیوی Crytek در حال ساخته شدن می باشد و در ویدیویی به نمایش درآمده از بازی نیز بازیکن با گروهش در حال جنگ با دشمنان است. البته ویدیویی که از Ryse: Son of Rome به نمایش درآمده به احتمال زیاد جزو مراحل اولیه و آموزشی بازی می باشد و در این ویدیو شما وظیفه ی نابود کردن برج و شکست کمانداران را برعهده دارید.  شما در بازی کنترل یک سرباز رومی را در اختیار خواهید گرفت .

مبارزه با دشمنان و دکمه زنی نیز گوشه ی دیگری از ویژگی های این بازی است و البته باید همکاری تیمی را نیز برای پیروز شدن در میدان نبرد فراموش نکنید. همچنین نمای دید بازیباز هم به صورت سوم شخص خواهد بود.

همچنین با توجه به تریلری که در کنفرانس مایکروسافت در E3 به نمایش درآمد ، بازی  Dark Souls 2 هم در ماه مارس ۲۰۱۴ برای کنسول xbox 360 و دیگر پلتفرم های اصلی منتشر خواهد شد.

رضا توکلی بازدید : 30 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
ryse-kinect

در کنفرانس Microsoft امشب در E3 2013 بازی زیبای نقش آفرینی Ryse:Son Of Rome برای کنسول Xbox One تایید شد.در این کنفرانس نمایش خیره کننده ای از این بازی به نمایش اومد و گیمر رو در نقش یک سرباز و فرمانده ی روی نشان داد و قابلیت های حمله و دفاع رو به نمایش گذاشت.

تاریخ عرضه  ی این بازی هنوز مشخص نمی باشد.

رضا توکلی بازدید : 50 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
Call of Duty Ghosts

امروز Activision که در حال حاظر در حال کار بر روی نسخه ی جدیدی از سری بازی های Call Of Duty هست ویدیویی منتشر کرد تا جزئیات جدیدی از گرافیک این بازی به نمایش بگذاره.

قابلیت تغیرمکان نقشه در این بازی به توسعه دهندگان این امکان رو میده تا اشکال هندسی رو با کیفیت و وضوح بسیار بالایی به نمایش بگذارند.این ویدیوی جدید نشان داد که که توسعه دهندگان این امکان رو دارند تا با این پارامترها بازی کرده و تغییراتی در آن ها به وجود بیاورند.این ویدیو نگاه عمیق تری به گرافیک این بازی و تکنولوژی به کار رفته در اون داشت.تغییرات گرافیکی در این بازی به حدی هست که مرز بین کنسول ها و Pc رو از بین برده.این شرکت از تکنولوژی ای به نام Sub D استفاده کرده که در ساخت فیلم های Hollywood به کار میرود و باعث میشود که بتوان کناره ها وضلع های اشیا رو حتی با نزدیک شدن آن ها بدون اینکه بد و کم گرافیک به نظر برسند مشاهده کرد وهمینطور شامل اطلاعاتی از صدا و افکت های نور به کار رفته در این بازی بود.شما میتونید عکسی از گرافیک این بازی رو در زیر همین پست مشاهده کنید.

بازی Call Of Duty Ghost  اواخر سال میلادی 2013 برای کنسول های PS3 , Xbox360 ,PC, Xbox One, PS4 عرضه خواهد شد.

رضا توکلی بازدید : 34 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
 Metal-gear-solid-5-21

همانطور که می دانید کنفرانس مایکروسافت دقایقی پیش آغاز شده و همچنان ادامه دارد. این کنفرانس با یک ویدئو از عنوان Metal Gear Solid V :The Phantom Pain آغاز شد. در ادامه اطلاعات بیشتری را مشاهده خواهید کرد.

ویدئو اسنیک را در افغانستان نشان می داد !! سکانس اسب سواری بازی فوق العاده بوده و به جرئت می گویم که این عنوان با واقعیت مو نمی زد!

کوجیما قول یک مخفیکاری با طعم نسل بعد را داده است. نسل بعدی مخفیکاری نامی است که ما بر آن نهادیم. ویدئو شخصیت های جدیدی را نشان می داد که به مانند فیلم های جیمز باند سخن گفته و عمل می کردند.

دشمانی نمایش داده شدند که توسط اسنیک کشته می شدند. و کودکان آفریقایی که در زندان ها گرفتار شده اند. بزودی ویدئو این عنوان را از همین سایت دریافت خواهید کرد.

رضا توکلی بازدید : 63 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

دقایقی پیش در کنفرانس شرکت ماکروسافت دو بازی مستقل 2 Limbo و World of Tanks  رونمایی و معرفی شدند

با ما همراه باشید

گزارش لحظه به لحظه نماشگاه E3 2013


در کنفرانس شرکت مایکرو سافت که هم اکنون در حال پخش شدن می باشد دو بازی ۲ Limbo و World of Tanks معرفی شدند . برای مشاهده جزییات این معرفی به ادامه مطلب مراجعه کنید .

بازی World of Tanks برای کنسول Xbox 360 در نظر گرفته شده است . Wargaming.net بازی MMO خود را در کنفرانس مایکروسافت به نمایش گذاشته بود و همچنین در ادامه گفت که Xbox 360 به همراه ۴۸ میلیون عضو بهترین مکان برای این بازی می باشد . این بازی free-to-play هم اکنون بر روی پلتفرم PC قابل دسترس است و در تابستان امسال هم برای کنسول مایکروسافت یعنی ۳۶۰ عرضه می شود .

بازی بعدی که چند دقیقه بعد از این عنوان به نمایش در آمد ، بسیار شبیه بازی ۲ Limbo می باشد . با این حال به دلیل پایین بودن سرعت اینترنت در ایران باید منتظر بمانیم تا دقایقی دیگر که آیا چشمان ما خوب دیده است یا خیر ، ولی منتظر خبر های خوبی از این بازی خاص باشید .

رضا توکلی بازدید : 94 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
ss-kinect-sports-bowling-girl-520px

مایکروسافت رسما خبر ساخت Kinect Sport Rivals را برای Xbox One تایید کرد. ساخت این بازی بر عهده ی Rare خواهد بود و در تعطیلات امسال نیز عرضه می شود.

بنا بر اعلام سایت Polygon بازی Kinect Sports Rivals شامل مراحل فوتیال ، صخره نوردی ، مسابقات جت اسکی ، بولینگ ، تیراندازی به هدف ها و تنیس می باشد.

جزییات بیشتری دیگری در مورد این بازی فاش نشده است اما انتظار می رود که در کنفرانس مایکروسافت که هم اکنون در حال جریان است اطلاعات کامل تری ازKinect Sports Rivals فاش شود.

رضا توکلی بازدید : 44 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

تا دقایقی دیگر فستیوال بزرگ بازی های کامپیوتری  E3 با کنفرانس مایکروسافت شروع خواهد شد به همین خاطر در این قسمت می توانید این کنفرانس را به صورت زنده و مستقیم مشاهده کنید.

اخبار و ویدئو های کنفرانس مایکروسافت در حین اجرای آن بر روی سایت قرار خواهد گرفت و سایت لحظه به لحظه آپدیت می شود
برای بهتر دیدن کیفیت را بر روی ۲۴۰ تنظیم کنید
Watch live video from TwitchTV's Official Channel on www.twitch.tv

E3 2013 Live

رضا توکلی بازدید : 25 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
Free-Download-Halo-5-Wallpaper یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است برای هر شخصی که در عرصه دنیای گیم فعالیت می کند مطرح شود،آن است که کمپانی معروف آمریکایی مایکروسافت قصد دارد در طول مدت زمان کنفرانس خود در مراسم E3 2013 از چه عناوین انحصاری رونمایی کند که به تازگی شعبه ی بلژیکی شرکت مایکروسافت در یک نظر سنجی که در یکی از شبکات پر مخاطب اجتمای به راه انداخت،آشکار ساخت که عنوان مورد انتظار هواداران،برای رونمایی از عناوین انحصاری در مراسم E3 نسخه ی جدید سری بازی های موفق “هیلو” یعنی HALO 5 می باشد

رضا توکلی بازدید : 35 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
 Xbox-One-Console-Wallpaper-HD

مایکروسافت اعلام کرد که در نمایش کنفرانس خود در E3 امسال از بیست بازی نمایشی خواهد داشت، با این حال ما هنوز نمیدانیم که چه تعداد از این عناوین برای کنسول X360 و چه تعداد برای کنسول نسل بعدی مایکروسافت خواهد بود. در ادامه می توانید اطلاعات بیشتری را مشاهده کنید.

رضا توکلی بازدید : 41 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

امروز چندین تصویر از بخش مولتی پلیر عنوان Assassin’s Creed4:Black Flag به بیرون درز کرد. یوبی سافت اطلاعات چندانی از این بخش منتشر نکرده است و تنها به انتشار چندین تصویر از این بخش بسنده کرده است.

تصاویر این بخش مبارزه زنان و مردان را نشان می دهد  که مرا یاد  عنوان Assassin’s Creed3:Liberation می اندازد.

تصاویر منتشر شده:

assassins creed 4 black flag 1 چند تصویر از بخش چند نفره Assassins Creed4:Black Flag عنوان منتشر شد

assassins creed 4 black flag 3 چند تصویر از بخش چند نفره Assassins Creed4:Black Flag عنوان منتشر شد

assassins creed 4 black flag 4 چند تصویر از بخش چند نفره Assassins Creed4:Black Flag عنوان منتشر شد

assassins creed 4 black flag 8 چند تصویر از بخش چند نفره Assassins Creed4:Black Flag عنوان منتشر شد

assassins creed 4 black flag 7 چند تصویر از بخش چند نفره Assassins Creed4:Black Flag عنوان منتشر شد

assassins creed 4 black flag 6 چند تصویر از بخش چند نفره Assassins Creed4:Black Flag عنوان منتشر شد

باید منتظر ماند و دید که یوبی سافت در کنفرانس E3 خود و یا بعد از آن چه اطلاعات جدیدی را منتشر خواهد کرد. عنوان AC4:BF در اواخر ماه اکتبر و اوایل نوامبر برای هر PC,Wii U,X360,PS3 عرضه خواهد شد و تاریخ انتشار این عنوان برای پلتفرم های نسل بعدی نامشخص است.

رضا توکلی بازدید : 80 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

Electronic Entertainment Expo یا همان E3 از امشب به صورت رسمی با کنفرانس های شرکت های سازنده کنسول و کمپانی های بزرگ گیم دنیا در لس آنجلس آغاز می شود. در ادامه می تونید تصاویری از این نمایشگاه را ببینید…

 

 

 

DSC00307 36716 640screen گالری تصاویر نمایشگاه E3 2013   قسمت اول

 

DSC00292 91708 640screen گالری تصاویر نمایشگاه E3 2013   قسمت اول DSC00294 16916 640screen گالری تصاویر نمایشگاه E3 2013   قسمت اول DSC00296 41579 640screen گالری تصاویر نمایشگاه E3 2013   قسمت اول DSC00297 03725 640screen گالری تصاویر نمایشگاه E3 2013   قسمت اول DSC00312 21891 640screen گالری تصاویر نمایشگاه E3 2013   قسمت اول DSC00314 73321 640screen گالری تصاویر نمایشگاه E3 2013   قسمت اول

منتظر تصاویر بیشتر در قسمت های بعدی باشید…

رضا توکلی بازدید : 41 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

دیگر با نزدیک تر شدن به برگزاری مراسم E3 2013 اطلاعات و اخبار عناوین موجود در کنفرانس های شرکت های بازی سازی متعدد بیش از پیش منتشر می شود که اینبار نوبت به عنوان شوتر اول شخص شرکت DICE یعنی Battlefield 4 رسیده،که به تازگی یک تصویر از سیستمی که قرار است این عنوان پر قدرت را در طول مراسم E3 اجرا کند منتشر شده است.trans تصویری از سیستم اجرایی بازی Battlefield 4 در E3 منتشر شد

دیگر تنها ساعاتی تا برگزاری رسمی مراسم باشکوه E3 2013 باقی مانده و سیل اخبار مرتبط با عناوین مورد انتظار نیز منتشر شده اند که در خصوص این راستا،شرکت EA و DICE تصویری از سیستمی که قرار است عنوان شوتر اول شخص Battlefield 4 را در طول کنفرانس شرکت Electronic Arts برای علاقه مندان به اجرا بگذارد،به اشتراک گذاشته اند که این تصویر به وضوح نشان می دهد سیستمی که قرار است این عنوان را در خود اجرا کند از کارت های گرافیکی شرکت AMD برای حالت بخش چند نفره و Cross Fire بهره می برد و اما با این حال،تا به این لحظه جزئیات خاصی از این کارت های گرافیکی شرکت AMD منتشر نشده است و به زودی اطلاعات بیشتری از این سیستم در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که کنفرانس شرکت EA مورخ ۲۱ خرداد ساعت ۳۰ دقیقه بامداد برگزار خواهد شد و این شرکت،وعده یک تریلر جذاب از عنوان Battlefield 4 را که عرضه ی آن بر روی کنسول های نسل حاضر و نسل بعد تایید شده،داده است.

شما در ادامه میتوانید سیستم اجرایی عنوان Battlefield 4 را مشاهده بفرمایید:

980531 10151483548077672 1364160751 o1 تصویری از سیستم اجرایی بازی Battlefield 4 در E3 منتشر شد

رضا توکلی بازدید : 72 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
Watch-Dogs-Will-Reveal-More-Features-at-E3-2013-2

چندین سال است که دوستداران بازیهای ویدئویی ، همین لحضه ی سال چشم انتظار بزرگترین رویداد گیمی سال هستند. نمایشگاه E3 که هرساله در محل مرکز کنفرانس های لس آنجلس برگزار میشود ، جایی است که ناشران و بازیسازان جدیدترین دستاوردهایشان را به رخ یکدیگر کشیده و با نمایش هایی طرفدارانشان را مشتاق محصولاتشان میکنند.

نمایشگاه امسال از ۱۱ تا ۱۳ ژوئن در همان محل قبلی برگزار میشود و در این پست قصد داریم تا لیستی از تمامی بازیهایی که قرار است در نمایشگاه E3 سهمی داشته باشند را به همراه پلتفرم ها و ناشرشان در اختیارتان قرار دهیم. در ادامه این لیست که به ترتیب حروف الفبا مرتب شده را مشاهده میکنید :

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام بازی فوتبالی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 303
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 265
  • بازدید سال : 2,585
  • بازدید کلی : 52,791