loading...
وبلاگ خبری تحلیلی بازی های رایانه ای
رضا توکلی بازدید : 90 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود کنفرانس ها به صورت لینک مستقیم (زیر نویس کنفرانس های E3 2013 در روز های آینده قرار می گیرد)

———————————————————–

دانلود کنفرانس مایکروسافت E3 2013

دانلود Full HD

دانلود HD

دانلود SD

———————————————————–

دانلود کنفرانس EA

دانلود Full HD

دانلود HD

 دانلود SD

———————————————————–

دانلود کنفرانس Ubisoft

دانلود Full HD

 دانلود HD

دانلود SD

———————————————————–

دانلود کنفرانس Sony

دانلود Full HD

 دانلود HD

دانلود SD

———————————————————–

رضا توکلی بازدید : 121 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
assassin

بازی ASSASSIN’S CREED IV: BLACK FLAG تا الان هیچ گیم پلیی از خود نشان نداده بود ، و همه ی چشم ها به امروز دوخته شده بود . یوبیسافت امروز در کنفرانس سونی یکی از مراحل بازی را به نمایش گذاشت که در ادامه می توانید آن را دانلود کنید . 

سری ASSASSIN’S CREED را هر کاری کنند ، اکثر بازیبازان به آن علاقه دارند . بازیی با سبکی متفاوت و مبارزاتی هیجان انگیز و صد البته کنترل و راه رفتن روی سقف خانه ها برای هر بازیبازی لذت بخش است . دوباره شرکت یوبیسافت با نسخه ای جدید از این عنوان برگشته تا طرفداران را به سوی خود بکشاند .

لینک غیر مستقیم کیفیت HD

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD

رضا توکلی بازدید : 103 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
20110222bayonetta

کنفرانس نینتندوهم شروع شده و سایت گیم فا وارد فاز جدیدی از اخبار شده است . خبر هایی که دیگر گرافیک را به پشت سر گذاشته و به خلاقیت رسیده . یکی از این بازی های خلاقانه که برای کنسول Wii U در نظر گرفته شده است بازی Bayonetta 2 که در ادامه می توانید تریلر این عنوان را دانلود کنید .

در دموی به نمایش در آمده جادوگر(شخصیت نسخه اول که به جادوگر معروف بود) تغییراتی به خود دیده است، موهای او کوتاه تر شده و این برای کسی که از موهایش به عنوان اسلحه استفاده میکند یک معامله بزرگ خواهد بود . بازی Bayonetta 2 که دنباله نسخه اول این باری محبوب و دوست داشتنی است فقط بر روی کنسول Wii U به نمایش در آمد . در ادامه اطلاعات می توانید تریلر این عنوان را دانلود کنید .

دانلود با کیفیت SD

کیفیت بالای تریلر هنوز منتشر نشده است !

رضا توکلی بازدید : 58 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
beyond

Beyond: Two Souls ، نیازی به تعریف ندارد . اکثرا آن را می شناسید و اکثرا هم منتظر نمایش های این بازی بودید . Quantic Dream در نمایش خود در نمایشگاه E3 شما را با آن روی زندگی  Jodie رو به رو می کند ، پس وقت را تلف نکنید و تریلر پخش شده در کنفرانس سونی که مختص این بازی است را دانلود کنید .

در این بازی شما ۱۵ سال از زندگی یک دختر خاص و با قدرت های ماوراء الطبیعه را مشاهده می کنید . زندگی که مطمئنا تلخی های زیادی را برایش داشته است . این بازی در ۸ اکتبر ۲۰۱۳ برای کنسول PS3 منتشر خواهد شد .

دانلود با کیفیت بالا

دانلود با کیفیت SD


رضا توکلی بازدید : 68 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
111111111

خیلی از ما منتظر عنوان درحال ساخت استدیوی Bungie یعنی Destiny هستیم.این عنوان دیشب در کنفرانس E3 نمایش بسیار خوبی را از خود نشان داد.شما میتوانید روند گیم پلی این عنوان را که بسیار زیبا هم بنظر میرسد ببینید.ما ویدئوی این عنوان را که دیشب پخش شد را برای شماآماده کرده ایم.در ادامه میتوانید آن را مشاهده کنید.

Destiny شب گذشته یک دموی بسیار روان و زیبا از خود به نمایش گذاشت و مشتاقان را به تشویق واداشت.این عنوان قرار است توسط اکتیویژن برای پلتفرم های نسل حاضر و نسل بعد منتشر شود.لازم به ذکراست که Destiny در سبک شوتر-اول شخص است که  با موتور In-house درحال گسترش است و گرافیکی بسیار زیبا را برای شما به ارمقان می آورد.در ادامه شما را به دیدن ویدئو دعوت میکنم.

ویدئوی بازی

دریافت ویدئو

کیفیت بالا(۷۴۰ مگابایت)

کیفیت متوسط(۲۷۰ مگابایت)

کیفیت پایین(۷۰ مگابایت)

رضا توکلی بازدید : 99 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
mad

Mad Max یکی از بازی های محیط بازی است که در نمایشگاه E3 و کنفرانس سونی از آن رونمایی شد . این بازی توسط استودیوی  Avalanche ساخته می شود . در ادامه این پست می توانید تریلر این عنوان را دانلود و مشاهده کنید .

تاریخ انتشار رسمی این بازی مشخص نشده است ولی به احتمال زیاد در سال ۲۰۱۴ برای منتشر خواهد شد . همچنین پلتفرم های مقصد آن کنسول های هر دو نسل سونی و مایکروسافت و PC می باشد .

دانلود با کیفیت بالا

دانلود با کیفیت SD


رضا توکلی بازدید : 87 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

در طی مراسم E3 ویدیو و تریلر فوق العاده و جدیدی از عنوان Batman: Arkham Origins به نمایش در آمد که در ادامه شما را به دیدن این تریلر جدید دعوت می کنیم.

این عنوان هم اکنون توسط استدیوی Warner Bros در حال ساخت می باشد و همانند نسخه های قبلی این سری از موتور آنریل انجین ۳ بهره می برد.حوادث این عنوان مربوط به سال ها قبل از نسخه ی اول این فرانچایز یعنی Batman: Arkham Asylum خواهد بود و در این عنوان با یک بتمن جوان تر و خشن تر روبه رو خواهیم بود.در پایان می توانید تریلر جدید به نمایش در آمده از این عنوان را که در مراسم کمپانی سونی نیز به نمایش در آمد را با دو کیفیت متفاوت دریافت کنید.

منتظر این عنوان محبوب در ماه اکتبر سال جاری باشید.

1369058751 6 jpg 1400x0 q85 تریلر جدیدی از عنوان Batman: Arkham Origins +لینک دانلود

دانلود با کیفیت بالا

دانلود با کیفیت پایین تر

رضا توکلی بازدید : 64 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

سونی در طی مراسم و کنفرانس E3 خود به معرفی عناوین بزرگ و جدید زیادی پرداخت که در این بین عنوان Driveclub نیز که در کنفرانس قبلی این کمپانی نیز معرفی شده بود به نمایش در آمد.

این تریلر جدید نشان دهنده ی تصاویری و بخش هایی in-game از این عنوان می باشد که از کیفیت بصری فوق العاده ای بهر می برد.این عنوان به طور انحصاری برای کنسول ps4 در نظر گرفته شده است. در آخربدون هیچ توضیح اضافه ای شما را به دیدن این تریلر و ویدیوی جدید دوعوت می کنیم.

 

17139980600487190752 E3 2013:تریلر جدیدی از عنوان Drive club منتشر شد +لینک دانلود

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD

رضا توکلی بازدید : 64 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
news_e3_battlefield_4_images-14143 (1)

همانطور که اطلاع دارید،در کنفرانس مطبوعاتی شرکت مایکروسافت یکی از مهم ترین عناوینی که نمایش درخشان و فوق العاده ای داشت عنوان Battlefield 4 بود هرچند که  اجرای این عنوان در ابتدای کنفرانس این شرکت با مقداری خلل همراه شد،اما نمایش درخشان این عنوان هوش را از یاد حاضران موجود در سالن برد .

سازندگان بازی اعلام کردند که تکنولوژی پیشرفته کنسول Xbox One به آن ها این اجازه را داده است که بتوانند بازی را  با ۶۰ فریم بر ثانیه بر روی این کنسول به اجرا درآورند. DLC های Battlefield 4 نیز بصورت انحصاری برای Xbox One منتشر خواهند شد.

تریلر اول :

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD

تریلر دوم :

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD


رضا توکلی بازدید : 64 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
witcher

در یک کلمه فوق العاده . مایکروسافت با نمایش بازی The Witcher 3 در کنفرانس خود ، شادی همه ی را برانگیخت . این بازی توسط شرکت CD Projekt ساخته می شود و یکی از بازی های خوش ساخت در این چند ساله می باشد .

The Witcher 1 و ۲ جزء یکی از بهترین بازی های سبک RPG بودند و حال شرکت CD Projekt دوباره با نسخه ای کامل تر برگشته است . این عنوان برای پلتفرم های نسل بعد یعنی PC , PS4 و Xbox One در نظر گرفته شده است . در ادامه می توانید دو تریلر منتشر شده از این بازی را دانلود کنید .

تریلر اول :

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD

تریلر دوم :

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD


رضا توکلی بازدید : 67 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
killer

Killer Instinct یکی از دیگر از بازی ها انحصاری Xbox one است که در کنفرانس مایکروسافت تایید شد . شما درادامه می توانید تریلری که در کنفرانس مایکروسافت به نمایش درآمد را دانلود و مشاهده کنید .

Killer Instinct یک بازی مبارزه ای و فایتینگ می باشد و به طور انحصاری برای کنسول Xbox 1 منتشر خواهد و در حال حاضر هیچ تاریخی برای انتشار این عنوان برروی این کنسول اعلام نشده . در پایان تریلری از این نمایش را مشاهده خواهید کرد .

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD


رضا توکلی بازدید : 41 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
forza

FORZA MOTORSPORT 5 ادامه ای بر سری بازی های FORZA ، انحصاری Xbox هم نمایشگاه را ترک نکرد و با قدرت خود را در نمایشگاه و کنفرانس مایکروسافت به همگان نشان داد . در ادامه شما می توانید این نمایش هیجان انگیز از این بازی را مشاهده کنید .

Forza Motorsport 5 هرچند قبل از نمایشگاه معرفی شده بود ولی دیدن نمایش این عنوان خالی از لطف نیست .

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD

رضا توکلی بازدید : 45 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
halo

باز هم HALO . اینطور که مشخص است دوری و دست برداشتن مایکروسافت از سر سری بازی های هالو دور از ذهن می باشد . بالاخره هر چه باشد ، عنوان جدیدی از این سری معرفی شد که در ادامه می توانید تریلر آن را دانلود و مشاهده کنید .

استدیو ۳۴۳ Industries اعلام کرد که عنوان جدیدی از سری بازی های Halo در حال ساخت است و با فریم ۶۰ اجرا خواهد شد . اطلاعات کامل تری هنوز منتشر نشده است ، به محض انتشار اطلاعات جدید بر روی سایت قرار خواهد گرفت .

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD


رضا توکلی بازدید : 74 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
ryse

شاید یکی از بازی هایی که واقعا اکثر بازیبازان مخصوصا کینکت دارها ، منتظر مشخص شدن تکلیف آن بودند ، همین بازی RYSE است . این بازی که چند سال قبل از سوی شرکت کریتک برای کنسول Xbox 360 و کینکت معرفی شده بود حال بعد از کش و قوس های فراوان برای Xbox One تایید شد . در ادامه می توانید تریلر مختص به نمایشگاه E3 و کنفرانس مایکروسافت را دانلود و مشاهده کنید .

این بازی توسط استدیوی Crytek در حال ساخته شدن می باشد و در ویدیویی به نمایش درآمده از بازی نیز بازیکن با گروهش در حال جنگ با دشمنان است. البته ویدیویی که از Ryse: Son of Rome به نمایش درآمده به احتمال زیاد جزو مراحل اولیه و آموزشی بازی می باشد و در این ویدیو شما وظیفه ی نابود کردن برج و شکست کمانداران را برعهده دارید.  شما در بازی کنترل یک سرباز رومی را در اختیار خواهید گرفت .

مبارزه با دشمنان و دکمه زنی نیز گوشه ی دیگری از ویژگی های این بازی است و البته باید همکاری تیمی را نیز برای پیروز شدن در میدان نبرد فراموش نکنید. همچنین نمای دید بازیباز هم به صورت سوم شخص خواهد بود.

دانلود تریلر با کیفیت HD

دانلود تریلر با کیفیت SD


رضا توکلی بازدید : 63 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
images

خب بالاخره کنفرانس مایکروسافت هم پایان یافت و عناوین مشهور زیادی در این کنفرانس پرده برداری شدند.یکی از این عنوان هایی که نمایش فوق العاده ای از خود نشان داد عنوان شوتر استدیوی Respawn یعنی Titan Fall است.حال ما ویدئوی این عنوان را برای شما آماده کرده ایم امیدوارم که لذت ببرید.

شما میتوانید در زیر ویدئوی فوق العاده ی عنوان Titan Fall را که چندی پیش در کنفرانس مایکروسافت به نمایش در آمد را دریافت کنید.مطمئنا زمانی که آنرا را مشاهده میکنید به جد به این عنوان شوتر به چشم یکی از بهترین های سال نگاه میکنید.از این تریلر میتوانید گرافیک چشم نواز بازی و گیم پلی روان یک شوتر را دریابید. و منتظرتان نمی گزارم ویدئو آمادست.

ویدئوی بازی

کیفیت بالا

کیفیت معمولی

کیفیت پایین

رضا توکلی بازدید : 49 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
Sunset610

بازی Sunset Overdrive که بدست شرکت Insomniac ( که در کارنامه ی خود دو عنوان Resistance و Fuse را دارد ) در حال ساخت می باشد یکی دیگر از بازی های کنسول Xbox One می باشد . در ادامه می توانید تریلری از این بازی که در نمایشگاه E3 به نمایش در آمده است را دانلود و مشاهده کنید .

این بازی را به طور کلی در چند کلمه ی پارکور ، اسلحه ، هیولا خلاصه کرد ، و تقریبا جز یکی از بازی های منحصر به فرد این کنسول می باشد . همچنین بازی تمی کارتونی دارد ولی در کل نمایش فوق العاده هیجان انگیزی را از خود به جا گذاشته است . هنوز تاریخ مشخصی برای این بازی معرفی نشده است و تنها اطلاعات بازی همین موارد گفته شده می باشد . در ادامه می توانید تریلر این عنوان را مشاهده و دانلود کنید .

رضا توکلی بازدید : 26 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
max-logo_1280-600x300

یکی دیگر از بازی هایی که برای کنسول نسل بعد ( از الان دیگه باید بگیم نسل فعلی ) مایکروسافت در نظر گرفته شده است بازی Max The Curse of Brotherhood می باشد .  در ادامه شما می توانید تریلری که از این عنوان در نمایشگاه به نمایش درآمد را دانلود و مشاهده کنید . 

این بازی در سبک دو بعدی پلتفرمر می باشد که برای کنسول Xbox One در نظر گرفته شده است .


رضا توکلی بازدید : 41 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
Lightning-Returns-Final-Fantasy-13-060713-3 Lightning Returns یکی از بازی ها خاص نمایشگاه E3 می باشد که جزء سری بازی های  Final Fantasy XIII می باشد . این بازی در سبک  JRPG است و اینطور که به نظر می رسد برای کنسول های X360 و PS3 عرضه می شود . در ادامه می توانید تریلری از گیم پلی این بازی را مشاهده کنید .

رضا توکلی بازدید : 31 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
watch-dogs_0 بزرگترین عنوان یوبیسافت در نمایشگاه امسال به احتمال زیاد همین Watch Dogs خواهد بود . به تازگی یک تریلر سینمایی و بسیار فوق العاده از این بازی منتشر شده که نوید یک نمایش بسیار قدرتمند را مثل E3 گذشته می دهد. می توانید این تریلر رو در ادامه مشاهده و دانلود کنید .

رضا توکلی بازدید : 56 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
 planet اینطور که پیداست شرکت بدنام EA امروز دست بردار نیست و پشت سر هم تریلر و تیزر منتشر می کند . در آخرین بروزرسانی این شرکت به همراه شرکت بازیسازی PopCap تریلری از بازی PLANTS VS ZOMBIES را منتشر کردند که در ادامه قابل دسترس می باشد .

رضا توکلی بازدید : 50 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
electronic-arts-supreme-hero-600x207

شرکت Electronic Arts به تازگی تیزری از چند بازی ورزشی که در E3 آن ها را به نمایش خواهد گذاشت ، منتشر کرده است . این عناوین توسط بخش ورزشی شرکت Electronic Arts یعنی EA SPORTS منتشر خواهند شد . برای مشاهده ی این تیزر به ادامه مطلب مراجعه کنید .

این تیزر ۲۰ ثانیه ای بخش هایی از تریلر بازی های UFC , FIFA 14 , Madden و NBA Live 14 می باشد که در نمایشگاه E3 به طور مفصل از آن ها رونمایی می شود .

رضا توکلی بازدید : 42 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
ghost Call of Duty: Ghosts بالاخره یک نمایشی از گیم پلی از خودش به جا گذاشت ، نمایشی که تقریبا می توان گفت قبل از عرضه بازیبازان و دوستداران را راضی نگه داشته است . با این حال شرکت اکتیویژن هنوز هم بازیبازان را فراموش نکرده و دوباره با عرضه ی یک ویدیوی جدید از روند ساخت بازی ، بازیبازان را با قسمت های مختلف گرافیک آشنا کرده است . تریلری که در آن قدرت موتور ارتقاء یافته ی این بازی به نمایش گذاشته شده است .

رضا توکلی بازدید : 57 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
EA-SPORTS-UFC-logo

UFC را اکثر طرفداران بازی های فیتینگ و مبارزه ای میشناسند . بازیی متفاوت با همه ی عناوین سبک مبارزه ای که آخرین نسخه ی آن توسط ( دوباره ) شرکت شکست خورده ی THQ منتشر شده بود . با این حال عناوین خوب ( همانند قهرمانان ) هیچگاه نمی میرند . این بازی حال از سوی شرکت EA Sports منتشر خواهد شد .

در بازی UFC ( وحتی مسابقات آن ) بازیباز با مخلوطی از هنر های رزمی مواجه می شود و در انتخاب سبک و نوع مبارزه محدود نیست . این عنوان که قبلا توسط THQ منتشر می شد ، حال توسط شعبه ی کانادای شرکت EA ساخته و به وسیله ی EA SPORTS منتشر می شود . همچنین در حال حاظر کنسول ها و پلتفرم های مقصد برای این بازی  Xbox One و PlayStation 4 از نسل بعد می باشند

رضا توکلی بازدید : 52 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
saints_row_iv_2-wallpaper-1366x768

سری بازی های Saint’s Row را می توان یکی از عجیب ترین و در عین حال شاد ترین و طناز ترین بازی ها دانست . بازیی با تمی کاملا طنز که هر لحظه خنده را بر لبان شما ظاهر می کند . این بازی که از شرکت شکست خورده ی THQ باقی مانده است ، برای چهارمین بار هم آماده ی عرضه است . 

این بازی و این شماره داستانی بعد از وقایع نسخه ی قبل را روایت می کند ، وقتی که بنفش ها ( ! ) پیروز شده اند و دنیا را به دست گرفته اند . در همین حوالی آدم فضایی ها هم حمله می کنند و شما باید دوباره برای سرگرمی و نجات دنیا به جنگ با آدم بد ها بروید . بازی بسیار جالب و عجیب Saints Row IV در تاریخ ۲۰ آگوست  ۲۰۱۳(  سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲) در سرتاسر جهان برای پلتفرم های X360 , PC , PS3 منتشر خواهد شد که در ادامه میتوانید ویدیوی نمایشگاه E3 این بازی را مشاهده کنید .


رضا توکلی بازدید : 46 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
Intothedeep

اولین تریلر از گیم پلی بازی Call of Duty: Ghosts با عنوان Into the Deep منتشر شد که پیشروی در محیط زیر آب را نشان می دهد…

به جرات می توان گفت این اولین باریست که محیط زیر آب را تا این حد با جزئیات خواهید دید. از طرفی این اولین بار خواهد بود که اقدام به تیر اندازی و کاور گیری در محیط زیر آب خواهید کرد و از دیدن صحنه های سینمایی لذت خواهید برد.

رضا توکلی بازدید : 77 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
tekkenrevolutionlogo

یکی دیگر از عناوین انحصاری PS3 که روز گذشته از آن رونمایی شد،بازی محبوب Tekken Revolution است که قرار است به صورت یک عنوان Free to play در شبکه ی PSN منتشر شود.این عنوان قرار است در تاریخ ۱۱ June عرضه شود.درادامه میتوانید ویدئوی این بازی را مشاهده و دانلود کنید.

رضا توکلی بازدید : 50 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
WDE3

بزرگترین عنوان یوبیسافت در نمایشگاه امسال به احتمال زیاد همین Watch Dogs خواهد بود. به تازگی یک تریلر سینمایی و بسیار فوق العاده از این بازی منتشر شده که نوید یک نمایش بسیار قدرتمند را مثل E3 گذشته می دهد. می توانید این تریلر رو در ادامه مشاهده و دانلود کنید…

رضا توکلی بازدید : 37 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
Dark_Screens_Announce_06

عنوان Dark که در سبک و سیاقی متفاوت توسط Kalypso در حال ساخت است در نمایشگاه E3 2013 نیز حضور خواهد داشت و این حضور با انتشار یک ویدئو تریلر مخصوص آغاز شد که در ادامه میتوانید آن را مشاهده و دانلود کنید.

رضا توکلی بازدید : 56 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
Thief Next-Gen (12)

امسال شرکت Square Enix فعال تر از هر سال دیگری حضور پیدا کرده و عناوین متنوعی رو برای حضور در نمایشگاه E3 2013 گسیل کرده تا قدرت خود را به روی ناشرین دیگر بکشد.حال برای این نمایشگاه ویدئویی از عنوان مورد انتظار Thief را منتشر کرد که در ادامه میتوانید آن را مشاهده و دانلود کنید.

رضا توکلی بازدید : 47 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
Murdered-Soul-Suspect-Splash-Image

چند روز پیش بود که شرکت Square Enix و استودیو Edios Montreal از عنوان جدید و اسرار آمیز خود به نام Murdered : Soul Suspect رونمایی کرد.حال در اقدامی این شرکت اولین ویدئوی گیم پلی از این بازی را منتشر کردند که در ادامه میتوانید آن را مشاهده و دانلود کنید.

رضا توکلی بازدید : 39 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
DeusExTheFall

در حالی که بسیاری از علاقه مندان به فرانچایز محبوب Deus Ex انتظار یک بازی جدید را داشتند،در حالی که شرکت سازنده خبر از یک بازی جدید را داد ولی در کمال تعجب آنها از The fall یک بازی در دنیای Deus Ex به موازات قسمت آخر را برای سیستم عامل iOS موبایل تایید کردند که در عین حال یک بازی کامل و پیچیده به مانند نسخه ی کنسولی این سری بازیها خواهد بود.

رضا توکلی بازدید : 28 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
KONAMI-E3SHOW-612x280

شب گذشته شرکت Konami پیش کنفرانسی را برای E3 2013 ترتیب داد تا محصولات متنوع خود را بهتر و بیشتر در معرض عموم قرار دهد.حال کسانی که نتوانسته اند به هر دلیل این کنفرانس را به صورت زنده مشاهده کنند میتوانند در ادامه ی مطلب آن را مشاهده یا دانلود کنند.

رضا توکلی بازدید : 90 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
  Castlevania_Lords_Of_Shadow_2_2012

در طی برگزاری مراسم Pre E3 شرکت Konami تاریخ عرضه این عنوان با به نمایش درآمدن یک تریلر اعلام شد.

در طی این مراسم، صحبت های زیادی پیرامون عنوان castlevania lords of shadow 2 انجام گرفت. بعنوان یک Sequel، تیم سازنده قول یک عنوان با تم تاریک، شخصیتی بی رحم و البته داستانی با محوریت دراکولا را داده است. بر خلاف نسخه گذشته، در این عنوان دشمنان شما زره و سپر هایی را باخود به همراه دارند که برای ضربه زدن به آنان، باید در ابتدا آنها را از بین ببرید.  همچنین به گفته سازندگان در بازی می‌توانید بدون هیچ گونه load-zone بین محیط های وسیع به گشت و گذار بپردازید. همچنین در بازی دوربین بازی در حالت آزاد قرار دارد که اگر به یاد داشته باشید، در نسخه اول اینگونه نبود.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام بازی فوتبالی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 303
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 225
  • بازدید سال : 2,545
  • بازدید کلی : 52,751