loading...
وبلاگ خبری تحلیلی بازی های رایانه ای
رضا توکلی بازدید : 112 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

چندی پیش سونی تصاویر جدیدی را از عنوان Infamous: Second Son منتشر نمود که تصاویر نوری را نشان میداد که معلوم نیست آیا تنها نو خورشید است؟، بارانی اسرارآمیز یا اثرات یک انفجار است که به این صورت از آب درآمده است. در ادامه تصاویر مربوطه را مشاهده خواهید کرد.

عنوان Infamous: Second Son به عنوان یکی از عناوین Launch Title کنسول نسل بعدی سونی، PS4، شناخته می شود. یکی از عناوینی که بخشی از قدرت سخت افزاری PS4 را نیز به تصویر خواهد کشید این بازی است. در نسخه های قبلی شخصیت اصلی Cole McGrath نام داشت که اولین فردی بود که کنترل دود را بدست گرفت. درادامه مطلب میتوانید تصاویر جدید را مشاهده کنید.

رضا توکلی بازدید : 110 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

Evil_Within_1280

به تازگی شرکت Bethesda یک تصویر جدید از عنوان مورد انتظار The Evil Within به اشتراک گذاشته که این تصویر،مرتبط با یک شخصیت مونث بوده و هنوز تیم توسعه دهنده جزئیات جدیدی از این کرکتر منتشر نکرده است.


رضا توکلی بازدید : 277 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

به تازگی شرکت EA Sports از کاور جدید عنوان FIFA 14 رونمایی کرده که این باکس آرت عنوان شبیه سازی فوتبال مختص کشور انگلستان بوده و اینبار در کنار لیونل آندرس مسی،ستاره ی ولزی باشگاه تاتنهام یعنی “گرد بیل” بر روی آن نقش بسته است.

fifa14 uk boxart 425x600 از باکس آرت عنوان FIFA 14،مختص بریتانیا رونمایی شد

رضا توکلی بازدید : 77 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (0)

 

شرکت ubisoft به تازگی یک اسکرین شات عجیب و جدید از بازی Splinter Cell: Blacklist در پیج فیس بوک خود منتشر کرده است و گفته است که در حال آماده شدن برای منتشر کردن یک خبر بزرگ درباره ی این بازی می باشد .

البته این شرکت به نسبت تعداد like های این تصویر بخش های بیشتری از تصویر را نمایان می سازد و هنوز هم مشخص نشده است که این خبر درباره ی چه موردی در بازی است ولی احتمال می رود که مربوط به بخش multiplayer بازی باشد, بخشی که از ابتدای معرفی شدن بازی یوبی سافت در مورد آن سکوت کرده است.

منبع : سایت گیم سایدرز

رضا توکلی بازدید : 79 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)

Assassin'sCreedIII

تا به حال تصاویر بسیاز زیادی از حضور کانر و دیگر شخصیت ها در بازی Assassin’s Creed III به انتشار رسیده است. اما در هیچ کدام از این تصاویر شاهد حضور دزموند شخصیت ثابت تمامی این سری نبوده ایم . ولی سرانجام یوبی سافت در شرایطی که مدت زمان زیادی به انتشار بازی باقی نمانده است اولین تصویر از این شخصیت را منتشر کرد.

رضا توکلی بازدید : 64 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)

یوبی سافت از عنوان جنجالی خود تصاویر هنری و از گیم پلی بازی منتشر کرد . در این تصاویر شاهد درگیری کانر با نیرو های امریکا , جداکردن ۲ مرد در حال دعوا , صحبت با یک ادم معمولی , شهر بوستون می شویم . در ادامه این اسکرین شات ها و تصاویر هنری این بازی را مشاهده خواهید کرد


581432 531578560201954 1657153801 n اسکرین شات های جدید از بازی Assassins creed III منتشر شد

رضا توکلی بازدید : 95 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)

ما بازی میکنیم،تفنگی به دست میگیریم،با شمشیر دل و روده ی دشمنی را بیرون میریزیم،به سر زامبیها شلیک میکنیم،در بیابان های آنچارتد پرسه میزنیم و معماهای زیادی پشت سر میزاریم،اما آیا به زیبایی های نهفته در بازی هایی که انجام میدهیم توجهی میکنیم ؟ در این بخش لحظات زیبایی از بازی های منتخب سال ۲۰۱۲ که توسط سایت IGN ترتیب داده شده برای شما مهیا کرده ایم.در ادامه میتوانید این تصاویر زیبا را مشاهده کنید.

 

Battlefield3 زیباترین لحظات در بازی های سال 2012

رضا توکلی بازدید : 48 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

چهارمین اپیزود بازی محبوب و موفق The Walking Dead قرار است در ماه اکتبر عرضه شود. اسکرین شاتی از این اپیزود منتشر شده است که شما میتوانید آن را در مشاهده کنید:(برای مشاهده ی عکس در سایز اصلی بر روی آن کلیک کنید)

پنجمین و آخرین قسمت از این بازی، مدتی بعد از انتشار قسمت چهارم عرضه خواهد شد.

رضا توکلی بازدید : 80 دوشنبه 03 مهر 1391 نظرات (0)

جدیدا شرکت بزرگ EA خبر از انتشار نسخه ی بتای این بازی زیبای شوتر اول شخص در ماه اکتبر داده است.که میتوانید ۲ اسکرین شات جدید از این بازی را در ادامه ی مطالب مشاهده کنید.

medal-of-honor-warfighter-game-hd-wallpapers (1)

رضا توکلی بازدید : 54 شنبه 01 مهر 1391 نظرات (0)

شرکت Capcom سازنده ی بازی Remember Me امروز در جریان نمایشگاه TGS 2012 تصاویر جدیدی را از این عنوان منتشر کرد.در این تصاویر کومبو ها و ضربات متفاوت کاراکتر بازی و تنوع بسیار آنها را مشاهده میکنید.این بازی در می سال آینده برای دو کنسول PS3/Xbox360 عرضه خواهد شد.

Remember Me

رضا توکلی بازدید : 152 شنبه 01 مهر 1391 نظرات (1)

شرکت Capcom سازنده ی بازی Remember Me امروز در جریان نمایشگاه TGS 2012 تصاویر جدیدی را از این عنوان منتشر کرد.در این تصاویر کومبو ها و ضربات متفاوت کاراکتر بازی و تنوع بسیار آنها را مشاهده میکنید.این بازی در می سال آینده برای دو کنسول PS3/Xbox360 عرضه خواهد شد.

Remember Me

رضا توکلی بازدید : 62 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

هواداران فکر میکردند که دیگر عکسی از این کنسول نخواهند دید.اما اینطور نیست.عکس های هنری و زیبای جدید از این کنسول منتشر شده است.

 

سونی سه عکس هنری زیبا را از این کنسول منتشر کرده است.در این عکس ها سعی شده است تا طراحی این کنسول به زیبایی نشان داده شود.حال شماه چه فکر میکنید؟ایا این طراحی زیباست و یا به تغییراتی نیاز دارد؟

http://images.vg247.com/current//2012/09/12032PS3_HW2_copy.jpg

رضا توکلی بازدید : 91 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

پک جدید بازی Gran Turismo 5  در September 25 منتشر خواهد شد و در این پک ماشین های Sunaru BRZ S ’۱۲,the Honda Weider HSV-010 (SUPER GT) ’۱۱,Nissan GT-R N24 GT Academy ’۱۲ به بازی اضافه شده است

تصاویری از ماشین های اضافه شده در بسته به روز رسانی Gran Turismo 5  را در ادامه می توانید مشاهده کنید

Gran-Turismo-5-london-wallpaper

رضا توکلی بازدید : 100 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

ساعاتی پیش تصاویری در سراسر اینترنت منتشر شد که نقشه های داخل بازی COD : Black Ops 2 را نشان میدهد.این نقشه ها شامل مکانهایی مانند Carrier, Cargo, Drone, Express, Hijacked, Aftermath, Meltdown, Nightclub, Overflow, Raid, Slums, Socotra, Turbineو Village میشود.در ادامه میتوانید آنها را مشاهده کنید.

callofduty-black-ops2

رضا توکلی بازدید : 64 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

تصاویر جدیدی از بازی زیبا Devil May Cry منتشر شده است که در ادامه می توانید مشاهده کنید

 

این بازی در January 15 برای PS3,XBOX 360 منتشر میشود نسخه PC این بازی تایید شده ولی تارییخ انتشار آن نا معلوم است به احتمال زیاد در سال ۲۰۱۳ منتشر میشود.در ادامه ببینید .

 

رضا توکلی بازدید : 99 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

LogoUbisoft

یوبی سافت استودیو جدید خود را برای بهبود در کیفیت بازی های خود را افتتاح کرد . این استودیو به یوبی سافت کمک می کند  برای ساخت بهتر شخصیت های بازی های رایانه ای , طبیعی تر شدن حرکات و جسم ها , چهره پردازی , نورپردازی بهتر .

 

همچنین مدیر استودیو گفت :

هدف ما از ساخت این استودیو این است که گیمر های عزیز از ما راضی باشند . این استودیو به ما کمک می کند برای ضبط صدا هایی بهتر و طبیعی تر . همچنین این استودیو امکانی به ما می دهد تا بعضی از انیماتور های سینماتیک رو سریع و به درستی بسازیم . در ضمن عنوان های دیگر ما هم در این استودیو ساخته می شود . عنوان اساسین کرید به همین شکل  ساخته می شود

 

رضا توکلی بازدید : 53 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

اسکرین شات جدید از بخش تک نفره Halo 4 توسط ۳۴۳ Industries منتشر شد . این اسکرین شات ها سلاح های جدید Master Chief را نشان می دهند . اسکرین شات ها را در ادامه  مشاهده می کنید :

http://news.dbazi.com/wp-content/uploads/2012/09/JvjZL.jpg

رضا توکلی بازدید : 49 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

اسکرین شات هایی از Monster Hunter 4 در نمایشگاه TGS منتشر شد . این اسکرین شات ها که توسط کپ کم منتشر شده اند سیستم نقشه , رنگ امیزی و نحوه حمله را نشان می دهند . اسکرین شات ها را ادامه مشاهده می کنید :

http://news.dbazi.com/wp-content/uploads/2012/09/Monster-Hunter-4_2012_09-20-12_003.jpg

رضا توکلی بازدید : 47 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

سونی اسکرین شات های جدیدی از Killzone 1 HD منتشر کرد . این عنوان در نسخه سه گانه (Trilogy Killzone) قابل خرید است اما به صورت جداگانه نیز بر روی PSN عرضه می شود . اسکرین شات ها را ادامه  مشاهده می کنید :

http://news.dbazi.com/wp-content/uploads/2012/09/killzone-1-hd-screenshot-4.jpeg

رضا توکلی بازدید : 39 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

به دنبال  منتشر شدن خبر عرضه پک های متعدد و ماهانه برای Forza Horizon چندی پیش اسکرین شات هایی از این عنوان منتشر شدند . این عنوان انحصاری Xbox360 است و در تاریخ  ۲۳ اکتبر برای امریکا و ۲۶ اکتبر برای اروپا عرضه می شود . 9 اسکرین شات  را در ادامه  مشاهده می کنید :

http://news.dbazi.com/wp-content/uploads/2012/09/forza-horizon-091812-3.jpg

به ادامه مطلب بروید...

رضا توکلی بازدید : 108 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

روز گذشته در جریان نمایشگاه TGS 2012 از عنوان Ninja Gaiden Z یا Yaiba رونمایی شد.این عنوان که گرافیک خارق العاده ی Cell-Shaded دارد حاصل همکاری استودیوی Team Ninja سازنده ی اصلی این فرانچایز و استودیوی Spark Unlimited سازنده ی عنوان Dead Rising خواهد بود.امروز تصاویر جدیدی از این بازی منتشر شد که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

این بازی به نوعی Spin-off برای این سری خواهد بود و شخصیت اصلی بازی Yaiba خواهد بود.هنوز هیچ تاریخ انتشاری برای این بازی در نظر گرفته نشده است.

 TGS 2012 : تصاویر جدید Ninja Gaiden Z خون و خشونت را به زیبایی نشان میدهد

برای دیدن تصاویر بیشتر به ادامه مطلب بروید...

رضا توکلی بازدید : 44 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)

Of Orcs and Men تم بسیار منحصر بفردی دارد و میتواند با این تم تاریک خود موفقیت زیادی را کسب کند،البته اگر سازندگان بتوانند از پس گیم پلی بازی بر بیایند.این بازی نقش آفرینی قرار است چیزی بیشتر از جنبل و جادو وشمشیر های معمول نقش آفرینی های ضعیف این سالها باشد.

در این بازی قرار است نقش Arkail را بدست بگیرید که میخواهد به بردگی ارکها و تسلط انسانها بر نژادشان پایان بدهد،او این کار را با حمله به امپراتوری انجام میدهد.

orcs

برای دیدن اسکرین شات های این بازی به ادامه مطلب بروید...

رضا توکلی بازدید : 46 شنبه 25 شهریور 1391 نظرات (1)

بی شک میتوان گفت نمایشگاه Gamescom مخصوص شرکت کپکام و بازی خیره کننده اش DMC بود از اون تریلر نمایش ورجیل بگیرید تا وجود دانته در بازی PlayStation All-Stars اکنون نیز شرکت کپکام باکس ارت رسمی این بازی را به نمایش گذاشته مشاهده در ادامه مطلب…

باکس ارت رسمی:

 

 

 

 


این بازی قرار است در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۱۳ برای PS3 و XBOX360 منتشر شود.هنوز کپکام تاریخ انتشار دقیقی برای نسخه PC اعلام نکرده است.

رضا توکلی بازدید : 78 شنبه 25 شهریور 1391 نظرات (0)

fifa13-logo

شرکت الکترونیک ارتز به تازگی اسکرین شات های جدیدی از محیط Keyboard Controls بازی منتشر کرده است .

تصاویر زیر معرف تکنیک های جدید در بازی فیفا ۲۰۱۳ می باشند . در ادامه اسکرین های بخش Keyboard Controls را خواهید دید :

رضا توکلی بازدید : 81 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (0)

اخیرا ۴ اسکرین شات جدید از بازی Need For Speed:Most Wante2 از شرکت EA پخش شده است که می توانید در ادامه ی مطالب این پست آن را مشاهده کنید.

 

در اسکرین شات ها می توان به طراحی خوب اتومبیل ها و محیط دقت داشت.

این بازی در تاریخ ۳۰اکتبر ۲۰۱۲ و برای پلتفرم های اصلی منتشر میشود.

 

http://www.gamepur.com/files/imagepicker/6/nfs-most-wanted-image-4.jpg

به ادامه بروید...

رضا توکلی بازدید : 39 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)

مسئولان شرکت کپکام،ناشر سری پرطرفدار رزیدنت اویل به طور رسمی از کاور زیبای بازی Resident Evil 6 در ژاپن رونمایی کردند که طرّاحی بسیار  بهتری نسبت به کاور ساده دیگر نقاط جهان که تنها لوگو Resident Evil 6 در آن نمایان دارد.

Resident Evil 6 که به نظر می‌رسد قرار است با تغییرات جامع و فراوانی همراه باشد و این بار برای راضی کردن تمامی طرفدارانش آمده شده باشد،در مهر ماه برای PC،PS3 و Xbox 360 عرضه خواهد شد.

کاور نسخه ژاپنی Resident Evil 6 را می‌توانید در زیر مشاهده نمایید:(لازم به ذکر است که به Resident Evil 6 در ژاپن Biohazard 6 گفته می‌شود)

.

رضا توکلی بازدید : 64 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)

شرکت EA به طور رسمی تایید کرد که عنوان Mass Effect 3 از گیم پد WII U نهایت استفاده را خواهد برد و هم چنین اسکرین شات های جدیدی از این نسخه از بازی منتشر کرده است که در ادامه مشاهده میکنید.

هنوز تاریخ انتشار این نسخه اعلام نشده است.

gq2z2onlwuhhkwy3dkp اسکرین شات های جدید Mass Effect 3 نسخه wii u

لطفا به ادامه مطالب بروید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام بازی فوتبالی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 303
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 228
  • بازدید سال : 2,548
  • بازدید کلی : 52,754