loading...
وبلاگ خبری تحلیلی بازی های رایانه ای
رضا توکلی بازدید : 100 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
Wonderful_101_box_artwork

یکی دیگر از انحصاری های کنسول خانگی نینتندو یعنی Wii U عنوان انیمه ی The Wonderful 101 می باشد و بنابر گفته های نینتندو طی مراسم E3 2013 این بازی بیست و سوم آگوست سال جاری برای Wii U عرضه خواهد شد.

علیرغم این که رقبای نینتندو یعنی سونی و مایکروسافت از انحصاری هایی با گرافیک خارق العاده رونمایی کرده اند، بنابر سیاست های همیشگی نینتدو بازی های سرگرم کننده و در ظاهر کم زرق و برق از انحصاری های کنسول هایش هستند. در همین راستا بازی The Wonderful 101 که در سبک Action / Beat’em Up می باشد و توسط استودیوی خلاق Platinum Games ساخته می شود، ۲۳ آگوست ۲۰۱۳ برای Wii U توسط نینتندو منتشر خواهد شد.

لازم بذکر است که آتسوشی اینابا تهیه کننده این عنوان است که پیش از این با سابقه ی تهیه کنندگی بازی های موفقی چون MG Rising و Bayonetta، تا حدودی موفقیت این بازی را تضمین کرده است.

رضا توکلی بازدید : 96 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
Super-Smash-Bros-mega-man1-280x80

عنوان جدیدی از سری Super Smash Bros در کنفرانس نینتندو معرفی شد که شخصیت و ستاره آن شخصیت بسیار محبوب “مگامن” خواهد بود. در ادامه اطلاعات بیشتری را مشاهده خواهید کرد…

نینتنودو یک تریلر جدید برای نسخه Wii U  و ۳DS و از نسخه Fighter این عنوان به نمایش در آورد. هر کدام با ویژگی ها و خصوصیات مختص به خود نمایش داده شدند.

شخصیت هایی که در کلیپ مذکور به نمایش در آمدند عبارت اند از:Bowser, Pikachu, Link Kirby, Samus, Donkey Kong و حتی حیواناتی در حال مبارزه در جنگل و روستا به نمایش در آمدند.

Capcom mainstay در این رابطه گفت:

شخصیت مگامن یکی از مبارزان در بازی خواهد بود و می تواند از قابلیت های مختلف خود بهره برد و همانند کارتن های این سری وی می تواند قدرت دشمنان خود مثل Guts Man و Flame Man را نیز قرض بگیرد!

منتظر اطلاعات جدیدتر باشید.

رضا توکلی بازدید : 95 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
nintendo-wii-u-black

برنامه شرکت نینتندو دقایقی است که آغاز گردیده است .در نینتندو دایرکت عنوان جدیدی برای کنسول نسل بعدی نینتندو یعنی Wii U معرفی شد که طبق گفته سازندگان با الهام از بازی Xenoblade ساخته خواهد شد.

بازی جدید استدیو Monolithsoft به سبک نقش آفرینی دنیای باز خواهد بود و به بازی Xenoblade شباهت بسیاری دارد. در این بازی قابلیت هایی با پیشرفت در داستان بدست خواهید آورد و باید هیولا ها و دشمنانتان را از سر راه بر دارید.

به محض انتشار اطلاعات بیشتر روی سایت قرار خواهد گرفت.

رضا توکلی بازدید : 84 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
Bayonetta-2

کنفرانس نینتندو دقایقی است که شروع شده و از بازی های مختلفی نمایش هایی وجود داشته است. بازی Bayonetta 2 که دنباله نسخه اول این باری محبوب و دوست داشتنی است بر روی Wii U به نمایش در آمد. در ادامه اطلاعات بیشتری را بدست خواهید آورد.

در طول کنفرانس عنوان بیونتا۲ یک دموی گیم پلی بر روی Wii U داشته است که بزودی برای دانلود بر روی گیمفا قرار خواهد گرفت. در دموی به نمایش در آمده جادوگر(شخصیت نسخه اول که به جادوگر معروف بود) تغییراتی به خود دیده است، موهای او کوتاه تر شده و این برای کسی که از موهایش به عنوان اسلحه استفاده میکند یک معامله بزرگ خواهد بود.

دموی به نمایش در آمده شخصیت اصلی را در حال مبارزه با شیاطین نشان داده است اما با موهای واقعا کوتاه خود !

Nintendo’s Satoru Iwata در رابطه با نمایش گفت:

ما قول می دهیم در طول مراسم اطلاعات بیشتری را فاش کنیم.

رضا توکلی بازدید : 115 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
wiifitu610

Nintendo در نشست خبری امروز صبح خود در نمایشگاه E3 2013 اعلام کرد عنوان  Wii U Fit اواخر سال جاری منتشر خواهد شد. wii U Fit که عنوان لانچ کنسول wiiU میباشد زمستان امسال به بازار فرستاده میشود.

Satoru Iwata دلیل این تاخیر در انتشار بازی را چنین شرح داد :

ما نتوانستیم بازی را به راحتی که قرار بود ، منتشر کنیم

انتخاب کلمات برای توجیه این تاخیر جالب است و نشان میدهد که این کمپانی با سخت افزار ساخته ی خودش مشکلاتی داشته و نتوانسته بازی را آنجور که برنامه داشته اند منتشر کنند.

تعداد صفحات : 61

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام بازی فوتبالی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 303
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 220
  • بازدید سال : 2,540
  • بازدید کلی : 52,746